windows 10

Uw forum voor digitale vragen, opmerkingen, etc.
Plaats reactie

Onderwerp starter
dik-a
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 mar 2018 20:55

windows 10

Bericht door dik-a »

ik heb van de week een laptop gekocht met windows 10 wat ik later zag in S modus ik krijg koploper er niet op geinstalleerd . Ik krijg een bericht apps downloaden uit de store en dat was het wie heeft er ook met dat probleem gezeten.Dik



jerrytrein
Berichten: 82
Lid geworden op: 11 mar 2015 21:38

Re: windows 10

Bericht door jerrytrein »

En als je hemvan de website van koploper haald



michael45
Berichten: 289
Lid geworden op: 07 nov 2014 21:08

Re: windows 10

Bericht door michael45 »

Hoi Dik.

In de huidige build versie van windows 10 is dit eigenlijk "normaal". Ik had dit laatst ook bij mijn dochter op haar pc met het installeren van een spelletje.
Windows 10 wil eigenlijk dat je zoveel mogelijk apps uit de appstore van micky soft haald.
Als het goed is kan je die melding wegkliken en dan komt de vraag of je alsnog door wild gaan met installeren van de software. gewoon ja klikken en de installatie afmaken.


Eerste N-spoor project: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=8689
N-spoor in a Bottle viewtopic.php?f=14&t=13191
Merk : Minitrix
Soort systeem : Digitaal
Tijdperk: I / II

MadSeven
Berichten: 515
Lid geworden op: 29 nov 2010 19:00

Re: windows 10

Bericht door MadSeven »




michael45
Berichten: 289
Lid geworden op: 07 nov 2014 21:08

Re: windows 10

Bericht door michael45 »

Die optie kan je inderdaad aanzetten. Heb ik zelf nog niet geprobeerd. ik klik altijd gewoon die waarschuwingen weg en zeg lekker door gaan met installeren :)


Eerste N-spoor project: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=8689
N-spoor in a Bottle viewtopic.php?f=14&t=13191
Merk : Minitrix
Soort systeem : Digitaal
Tijdperk: I / II

Onderwerp starter
dik-a
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 mar 2018 20:55

Re: windows 10

Bericht door dik-a »

ik heb dat allemaal niet gezien heb de laptop terug gebracht ,problemen met de kompoorten van mijn pc waardoor de dr 5000 regelmatig fout melding geef , dus dacht ik een laptop kopen ze waren in de aanbieding bij de kruidenier maar helaas .



Onderwerp starter
dik-a
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 mar 2018 20:55

Re: windows 10

Bericht door dik-a »

Ik had windows 10 in S modus heb al gezien S modus 6 misschien zit hier het verschil .Dik



Willempie
Elektronica/Commercieel
Berichten: 1017
Lid geworden op: 11 mei 2013 08:36

Re: windows 10

Bericht door Willempie »

dik-a schreef:ik heb dat allemaal niet gezien heb de laptop terug gebracht ,problemen met de kompoorten van mijn pc waardoor de dr 5000 regelmatig fout melding geef , dus dacht ik een laptop kopen ze waren in de aanbieding bij de kruidenier maar helaas .
Tja Dik, dat ligt helemaal niet aan je Laptop, maar ligt gewoon aan die gammele USB verbinding op de DR5000.
Ook al koop jij 100 nieuwe laptops daar los je dit probleem niet mee op. Helaas pindakaas, maar de oorzaak van het probleem zit daar niet.

Groetjes



Onderwerp starter
dik-a
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 mar 2018 20:55

Re: windows 10

Bericht door dik-a »

Tja Wim daar was ik eigenlijk al bang voor , ben blij dat ik hem terug gebracht heb uit jou antwoord begrijp ik dat daar niets aan te doen is ,ik heb de DR5000 op een andere plek gezet en de verbinding goed vastgezet dat de usb aansluiting niet kan bewegen hoop dat het voorbij is in ieder geval Wim bedankt .Dik


Plaats reactie