Wacht al dagen op iTrain licentie

Uw forum voor digitale vragen, opmerkingen, etc.
Gesloten

xanderb
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 feb 2010 16:05
Locatie: Drachten

Re: Wacht al dagen op iTrain licentie

Bericht door xanderb »

Ach nee, ik wil absoluut geen hetze tegen een persoon. Wat mij betreft haalt de moderator dit hele draadje weg en vergeten we het allemaal.

Ik moest alleen reageren om te voorkomen dat straks de ronde gaat dat je bij iTrain heel lang moet wachten op een licentie. Daarvoor doe ik niet elke dag die licenties. Ik probeer iedereen die in het weekend of op feestdagen wil proberen ook tegemoet te komen als ik maar even een half uurtje heb. Verdere discussie over het waarom je een adres moet opgeven wil ik niet op een publiek forum doen.


Xander Berkhout, ja die van dat programma.

sjoef
Berichten: 941
Lid geworden op: 09 dec 2008 13:59
Locatie: Den Haag

Re: Wacht al dagen op iTrain licentie

Bericht door sjoef »

pckrullenbol schreef:
Ik zal me verder maar zeer klein en onzichtbaar maken, het komt nooit meer helemaal goed met dit forum vrees ik. En ik heb er de afgelopen dagen al zoveel van geleerd...
Ben je mal. Gewoon je vragen blijven stellen. Ik ben het al weer vergeten. :D

Jos


Gebruikersavatar

Alfred
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 nov 2016 15:07

Re: Wacht al dagen op iTrain licentie

Bericht door Alfred »

Dapper van je 'Krullebol' om je zichtbaar te maken. Helaas komt het ook op dit forum nog te vaak voor dat mensen anoniem en ongenuanceerd hun bijdragen leveren; misschien zit daar ook een beetje een trauma bij de gebruikers.. Wat mij betreft mag de operator dit draadje ook weg halen. En blijf vooral vragen stellen inderdaad! We zijn er om elkaar te helpen!


Baanplan op dit forum
Project op dit forum
Website Vuursche Hoek

Configuratie: DR5000 centrale, DR4018, DR5088rc, DR4088LN, LDT Keerlusmodules (2x), iTrain
Spoor: Fleischmann piccolo, Peco code80 en code55
Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3624
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: Wacht al dagen op iTrain licentie

Bericht door maarten »

Het draadje verwijderen gaat wat ver. De starter heeft inmiddels zijn licentie en iedereen weet nu ook waarom dit niet heel snel gaat, het is handwerk en geen geautomatiseerd proces. Het probleem is opgelost dus dit draadje gaat op slot.


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Gesloten