minitrix 12234 hoogvermogen klokankermotor met vliegwiel digitaliseren

Uw forum voor digitale vragen, opmerkingen, etc.
Plaats reactie

robert
Berichten: 702
Lid geworden op: 23 feb 2010 20:38

Re: minitrix 12234 hoogvermogen klokankermotor met vliegwiel digitaliseren

Bericht door robert »

Hoi Peter,

Hier getest, de 12304, zijn/haar zusje. Werkt niet.2 locs geprobeerd. Esu er in, werkt wel. Denkelijk pennen te kort van de decoder. Solderen is nog een optie, maar geen garantie.Trix stekker is gewoon niet de uitvinding van de vorige eeuw. Optie 2: een trix 66841 ( en niet gaan lopen roepen dat................) of een D&H 10C. Werkt in combi met minitrix lok goed. Verder kan ik je niet helpen.


Met groet Rob

Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."

Onderwerp starter
peter5143
Berichten: 76
Lid geworden op: 15 nov 2017 16:44

Re: minitrix 12234 hoogvermogen klokankermotor met vliegwiel digitaliseren

Bericht door peter5143 »

Hartelijk dank voor het uitzoeken ingeval!
Ik heb al de decoder erop gesoldeerd en dat werkt ook niet. Wordt het een andere decoder zoeken ,zo erg is dat ook weer niet :p



robert
Berichten: 702
Lid geworden op: 23 feb 2010 20:38

Re: minitrix 12234 hoogvermogen klokankermotor met vliegwiel digitaliseren

Bericht door robert »

Hoi Peter,

Hopelijk werkt een andere decoder wel. Heb dus met 2 locs geprobeerd om een 76145 uit te lezen. Werkte bij mij dus ook in de decodertester, alleen niet in de loc. Met een minitrix of D&H heb je een goede combi.


Met groet Rob

Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."

FidOo
Berichten: 5656
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: minitrix 12234 hoogvermogen klokankermotor met vliegwiel digitaliseren

Bericht door FidOo »

Zou de decoder terug brengen en er een doehler-haass dh10c in zetten.

Overigens maakt die Motor geen enkel verschil.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Plaats reactie