Programmeren Kato ICE 4 stuurstanden

Uw forum voor digitale vragen, opmerkingen, etc.

Sandopie
Berichten: 793
Lid geworden op: 13 okt 2016 12:21
Locatie: Purmerend

Re: Programmeren Kato ICE 4 stuurstanden

Bericht door Sandopie »

D&H geeft heel duidelijk aan dat zij niets met DEZE decoder van doen hebben!


Met vriendelijke groet,

Rinus Vos


Volume draagt niets bij aan de kracht van het argument.


BiDiB Opendcc GBMBoost16T master, GBMBoost16T cliënt, OneControl, LightControl, GBM16TS, iTrain
Gebruikersavatar

spoor65
Berichten: 4479
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
Locatie: de glimlach van twente

Re: Programmeren Kato ICE 4 stuurstanden

Bericht door spoor65 »

ok, jij weer jouw zin, ga lekker door zo, word zo moe van jou en jouw altijd en eeuwig het laatste woord willen hebben. ik ben weg.

ik wens u allen nog veel plezier op dit forum, het doet langzamerhand niet meer onder aan het bnls niveau.


Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2

Sandopie
Berichten: 793
Lid geworden op: 13 okt 2016 12:21
Locatie: Purmerend

Re: Programmeren Kato ICE 4 stuurstanden

Bericht door Sandopie »

Misschien was het voorbeeld dat ik gaf (Minitrix NEM651 decoder) niet het beste van het beste. Echter hieronder een aantal leveranciers met de door hun, in de afgelopen jaren, gebruikte decodermerken.

Fleischmann : Fleischmann made by ?, Fleischmann made by Zimo (eigen FW) inmiddels gewoon Zimo
Brawa : ESU inmiddels D&H
Hobbytrain : D&H, ESU, Zimo

Dus mijn vraag aan jou. Welk decodermerk moet ik bij aankoop van een model hanteren als "in de basis"?

Dit is het laatste dat ik hierover zeg.


Met vriendelijke groet,

Rinus Vos


Volume draagt niets bij aan de kracht van het argument.


BiDiB Opendcc GBMBoost16T master, GBMBoost16T cliënt, OneControl, LightControl, GBM16TS, iTrain

Sandopie
Berichten: 793
Lid geworden op: 13 okt 2016 12:21
Locatie: Purmerend

Re: Programmeren Kato ICE 4 stuurstanden

Bericht door Sandopie »

spoor65 schreef: 29 nov 2019 23:20 ok, jij weer jouw zin, ga lekker door zo, word zo moe van jou en jouw altijd en eeuwig het laatste woord willen hebben. ik ben weg.

ik wens u allen nog veel plezier op dit forum, het doet langzamerhand niet meer onder aan het bnls niveau.
Erg zwak Freddy. Dus als iemand een andere mening heeft moet hij, volgens jou, zijn mond maar houden. Valt me mee dat je deze opmerking hier plaatst i.p.v. een PB te sturen, zoals je al eerder hebt gedaan.

Sorry mensen. Dit moest ik gewoon even kwijt.


Met vriendelijke groet,

Rinus Vos


Volume draagt niets bij aan de kracht van het argument.


BiDiB Opendcc GBMBoost16T master, GBMBoost16T cliënt, OneControl, LightControl, GBM16TS, iTrain

Rick
Berichten: 1617
Lid geworden op: 01 sep 2008 13:19

Re: Programmeren Kato ICE 4 stuurstanden

Bericht door Rick »

spoor65 schreef: 29 nov 2019 23:20 ok, jij weer jouw zin, ga lekker door zo, word zo moe van jou en jouw altijd en eeuwig het laatste woord willen hebben. ik ben weg.

ik wens u allen nog veel plezier op dit forum, het doet langzamerhand niet meer onder aan het bnls niveau.
Het forum is wat je er zelf van maakt en dit is niet de eerste keer dat je kwaad wordt als iemand een reactie geeft op een bericht van je. Misschien moet je eens naar je zelf kijken en hoe je reageert op anderen. Op het forum proberen we elkaar te helpen en vullen we iemand zijn bericht aan als dat nodig is.


Gebruikersavatar

spoor65
Berichten: 4479
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
Locatie: de glimlach van twente

Re: Programmeren Kato ICE 4 stuurstanden

Bericht door spoor65 »

Sandopie schreef: 30 nov 2019 09:51 Misschien was het voorbeeld dat ik gaf (Minitrix NEM651 decoder) niet het beste van het beste. Echter hieronder een aantal leveranciers met de door hun, in de afgelopen jaren, gebruikte decodermerken.

Fleischmann : Fleischmann made by ?, Fleischmann made by Zimo (eigen FW) inmiddels gewoon Zimo
Brawa : ESU inmiddels D&H
Hobbytrain : D&H, ESU, Zimo

Dus mijn vraag aan jou. Welk decodermerk moet ik bij aankoop van een model hanteren als "in de basis"?

Dit is het laatste dat ik hierover zeg.
Minitrix was idd misschien niet het handigste voorbeeld, ben ik met je eens, Rinus.
Ja ik was misschien ook wat kort door de bocht, en had "in de basis" beter als, "veelal of Meestal" kunnen omschrijven.

deze omschrijving zoals je hier boven zet, geeft naar mijn gevoel een goede aanvulling, en ja mijn gevoel is op dit moment door omstandigheden niet altijd ideaal, waardoor het toch wel korte antwoord van jou, eerder belerend over kwam dan aanvullend. zal je zeker niet zo bedoeld hebben.

zal het er ook verder bij laten. en mss idd de komende tijd ff wat minder hier reageren, of gewoon wel ff niet. eerst mijn kop ff weer de goede kant op krijgen.

mvg
Freddy


Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Plaats reactie