Mijn Fleischmann piccolo e-loc heeft kuren, help....

Uw forum voor digitale vragen, opmerkingen, etc.
Plaats reactie

Onderwerp starter
who2010
Berichten: 202
Lid geworden op: 25 jun 2020 21:19
Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel

Mijn Fleischmann piccolo e-loc heeft kuren, help....

Bericht door who2010 »

Mijn favoriete 2e-hands e-loc heeft sinds gisteren kuren.
Rijdt hortend en stotend, dus kap eraf, wielstellen eronder vandaan, alles grondig schoongemaakt maar helaas heeft dit niets geholpen, ook een speldenprikken ATF aan de achterkant van de wielen hielp niets.
Ik vermoed dat de koolborstels op zijn.
Ik zag wel dat er wat gesoldeerd was op een plek die je niet verwacht.
De lok heeft LED verlichting (en die printjes voor en achter zijn vastgezet met smeltlijm zo te zien) die wel keurig branden en omschakelen.
Er zit een D&H decoder in (NEM651).

Daar ik tob met mijn zicht, zeker zo klein, durf ik het vervangen van de koolborstels niet aan.

Is er iemand hier op het forum die dat, uiteraard tegen een vergoeding, voor mij zou kunnen verhelpen?

Het gaat om deze loc:

Afbeelding


Mvg, Willem
Z21_start met WiFi
Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3594
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: Mijn Fleischmann piccolo e-loc heeft kuren, help....

Bericht door maarten »

Willem, om je kans op succes te vergroten is het misschien handig te vermelden in welke regio je hulp zoekt. Groningen, Limburg en Zeeland zijn bijvoorbeeld voor velen wat verder uit de richting, en ook voor jezelf natuurlijk. ;-)


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.

piksov
Berichten: 1400
Lid geworden op: 02 nov 2010 09:31
Locatie: Hilversum

Re: Mijn Fleischmann piccolo e-loc heeft kuren, help....

Bericht door piksov »

..

inderdaad ... misschien gelijk een oproep aan iedereen om je locatie/woonplaats even in je profiel te vermelden.

Ik heb wel vaker soortgelijke verzoeken gezien, en dan denk ik ... kom even langs als je in de buurt van Hilversum (mijn woonplaats) woont ...

Maar lang niet iedereen heeft de woonplaats in z'n profiel, vaak denk ik dan ... laat maar ...

Guus


Plaats reactie