hulplijntje

Uw forum voor digitale vragen, opmerkingen, etc.

Onderwerp starter
janwillemvanlier
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 feb 2014 02:16

hulplijntje

Bericht door janwillemvanlier »

ha tijd geleden inmiddels, maar hier even een vraag.

ik heb dus die zolder met een spoorplan van 6x6x6 - schaduw en hoofdrijbaan in 2 verdiepingen, een flinke lap dus.
eindelijk is het zo ver, alle rails ligt, I-train op de computer - wisseldecoders en bezetmelders - en een hele berg met draadjes onder de tafel hangen

en daar zoek ik eigenlijk een hulplijntje voor, ergens eind januari - februari heb ik weer tijd, tot die tijd druk druk, maar dan zoek ik eigenlijk een paar handige collega-trein-baan-bouwers die is een zondagse of maandagje willen komen helpen met het aansluiten van die wisseldecoders en bezetmelders en al die draadjes aansluiten, en dan dat het ook meteen een beetje netjes en strak zit, ik zie dat wel is hier en daar en dan zit dat super strak en netjes weggewerkt en ik ben daar gewoon niet zo handig in, dus als iemand me daar is mee zou willen komen helpen heel graag, dat hoeft niet geheel gratis, het is in rotterdam zuid-ijsselmonde. met zn 2 of misschien wel 3 gaat dat denk ik een stuk sneller als helemaal alleen en dan zou het tof zijn als ik dan dalijk eindelijk is een rondje zou kunnen rijden en al mn huizen en stations is kon gaan uitpakken en gaan plaatsen

als er iemand of misschien wel 2 iemands zouden willen komen helpen heeeeel graag en dan lees ik dat ook graag

jw


Plaats reactie