N-Spoor Modeltreinbeurs 17 en 18 september 2016

Een beurs of evenement, plaats hier uw bericht.
Gebruikersavatar

Hans
Berichten: 1514
Lid geworden op: 03 dec 2010 16:06
Locatie: Zoetermeer

Re: N-Spoor Modeltreinbeurs 17 en 18 september 2016

Bericht door Hans »

Zaterdag een leuke ochtend doorgebracht op de beurs.
Mooie banen en baantjes gezien. Het nodige geleerd van Maarten, Jaap Vriend en Olaf Sluik. Gesproken met verschillende forumleden.
Ook nog een beetje "groen" aangeschaft.

Ook mijn vrouw (geen modelspoorder, nog niet) was enthousiast. Ik zag haar geanimeerd praten met o.a. Michiel, Maarten en Jarno Vriend. De verrichtingen van Michiel met allerlei materiaal sprak haar erg aan
Van de kleine baantjes (o.a. het baantje van Maarten en het baantje in het dienblad) was ze zo gecharmeerd, dat ze bijna zelf een startset had gekocht, om ook zoiets te maken.

Kortom: wat ons betreft een geslaagd evenement, met dank aan H@ns, zijn team en de standhouders.

m.vr.gr.

Hans


XPS, Fleischmann Piccolo, AnyRail, iTrain
Mijn baan op dit forum: XPS-baan

olaf99
Berichten: 470
Lid geworden op: 24 feb 2013 14:33

Re: N-Spoor Modeltreinbeurs 17 en 18 september 2016

Bericht door olaf99 »

Hallo

Hans graag gedaan. :D

De modelspoorbeurs zit er al weer op. Het waren 2 leuke dagen. Aardig wat mensen kunnen helpen met advies en ideeën. En de visitekaartjes die ik eerder uitgeprint had kwamen nu ook van pas. Ook ideeën uit gewisseld met de collega modelspoorders.

Ik ben ook aan het filmen geweest en heb een beursverslag samengesteld.
https://youtu.be/tT0tUAkX1HU

Olaf


Gebruikersavatar

vriend
Berichten: 129
Lid geworden op: 13 jun 2008 16:34
Locatie: De Goorn

Re: N-Spoor Modeltreinbeurs 17 en 18 september 2016

Bericht door vriend »

Olaf.
Heel mooi je verslag van dit mooie weekend, iets te kort bezoekers maar weer gezellig als van ouds.
Wat wij niet begrijpen is dat de modelspoorder dit voorbij heeft laten gaan.
Hans en alle deelnemers doen het natuurlijk omdat ze het leuk vinden,, maar wat meer bezoek zou op zijn plaats zijn.
Als modelspoorder hebben wij weer veel mensen blij gemaakt met tips en spullen zodat ze weer verder kunnen met hun baan.
Mensen die niet zijn geweest laat dan even weten wat men dan wel wil zien dan kan men daar opin haken voor zover mogelijk.
Hans en fam reuze bedankt weer voor de gast vrijheid een volgend keer weer een volle zaal.
Alle deelnemers bedankt voor jullie inzet encollegialiteit.
Groeten jaap


Gebruikersavatar

traiNiac
Berichten: 2185
Lid geworden op: 28 sep 2014 09:17

Re: N-Spoor Modeltreinbeurs 17 en 18 september 2016

Bericht door traiNiac »

Hallo N-fans,

Het filmpje ziet er leuk uit. Maar niet zoveel bezoekers begrijp ik?


Gebruikersavatar

Ronald2016
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 aug 2016 12:14
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: N-Spoor Modeltreinbeurs 17 en 18 september 2016

Bericht door Ronald2016 »

Ik ben zondag geweest met m'n maatje. Heb zeer genoten van de banen die er stonden.
Vond er een leuk DB eloc van trix. Meteen laten ombouwen naar digitaal bij Domburg.
Wat een aardige, professionele en deskundig persoon is het. Neemt voor iedereen de tijd, geduld moet je zeker dan wel even hebben.

Dank u wel voor het organiseren.

Misschien is het probleem voor sommige de afstand, en misschien dan toch wat weinig banen om naar te kijken. Want ik zat toch ook nog te dubben om 145 km te rijden.


Met vriendelijke groet,
Ronald

N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging

Peter Ruifrok
Berichten: 340
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:54

Re: N-Spoor Modeltreinbeurs 17 en 18 september 2016

Bericht door Peter Ruifrok »

Mogelijk wat weinig bezoekers omdat het maar twee weken na de forum dag / open dag bij Hans was?


Windows 10, iTrain pro, KATO N-spoor (Isseltalbahn), 2 x DR5000, 5 x DR4088, 2 x Digitrax DS64, 1 x Kuehn WD10, 3 x DR4018, 1 x DTS/DTC

Adriaan
Berichten: 617
Lid geworden op: 09 feb 2013 19:21
Locatie: Voorburg

Re: N-Spoor Modeltreinbeurs 17 en 18 september 2016

Bericht door Adriaan »

Hoe je het ook wendt of keert, de locatie is niet centraal gelegen en voor veel mensen, ook voor mij, te ver.
Dus echt druk zal het nooit worden.


Gebruikersavatar

mini rijder
Berichten: 769
Lid geworden op: 16 nov 2014 13:12
Locatie: Graauw

Re: N-Spoor Modeltreinbeurs 17 en 18 september 2016

Bericht door mini rijder »

Peter Ruifrok schreef:Mogelijk wat weinig bezoekers omdat het maar twee weken na de forum dag / open dag bij Hans was?
In mijn geval wel. Gezien de afstand heb ik een keuze gemaakt en ben ik naar de forumdag geweest.
Mijn ervaring met beurzen is, dat het bezoekersaantal afhankelijk is van het weer. Bij mooi weer heb je meestal minder bezoekers dan wanneer het regent.
Wordt er noodweer afgegeven, dan blijven de mensen ook weg.

Groetjes: Robby


Gesloten