Wie helpt er mee tijdens de LMD2017 op unieke locatie!?

Een beurs of evenement, plaats hier uw bericht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martinb
Berichten: 2283
Lid geworden op: 11 feb 2008 20:44

Wie helpt er mee tijdens de LMD2017 op unieke locatie!?

Bericht door martinb »

Ls,

Tijdens de komende LMD2017 heeft het NProject de kans gekregen om een unieke expositie te organiseren bij de GGZ te Assen. Wij vinden dat we een mooie modelspoorhobby hebben die ons een veel plezier geeft. Dat willen we graag met zoveel mogelijk deelnemers en bezoekers delen bij de GGZ te Assen. Wat is de GGZ?

GGZ Drenthe biedt hulp bij psychische problemen aan ouderen, volwassenen, kinderen en jongeren. Samen met hun cliënten werken zij aan herstel en welbevinden. Hun hulp is eenvoudig en kort als het kan, intensief of langdurig als het nodig is.

De meeste mensen die daar in de weekenden zijn, zijn er niet voor zweetvoeten maar voor meer ernstigere klachten. Al met al voor de meesten geen leuke tijd en daar willen we graag met zijn allen wat aan doen. We gaan erheen met onze hobby om ze even uit de therapie sfeer, ggz en andere beslommeringen te halen. Even een momentje iets anders en wellicht ook inspiratie voor een mooie hobby die weer meer zingeving geeft in hun leven. Ook willen we de soms hoge drempel voor de buitenwereld verlagen. Een GGZ instelling, is dat eng? Nee hoor, en je bent welkom om eens te komen kijken bij onze activiteit om te ervaren dat dat echt zo is.

En dat kunnen we alleen samendoen met medehobbyisten en vrijwilligers!

We zijn dus opzoek naar iedereen die iets met de modelbouw hobby heeft en die het durft te laten zien op twee middagen in Assen. Niets is te klein of te groot om te laten zien, hoe maak je een boom, hoe maak je een berg, neem je modelbaan(tje) mee, minidiorama's verzin het! (Commerciële deelname zijn ook welkom, mits ze hun eigen tafels meenemen) Oftewel: wie gaan er met ons mee? Echt iedereen is meer dan welkom, wij organiseren het allemaal wel, maar we zijn wel deelnemers nodig. Kunnen jullie ons wellicht helpen? We hebben twee gymzalen tot onze beschikking dus er is ruimte voldoende om iets moois neer te zetten.

Algemeen: toegang gratis voor iedereen.
Locatie: Dennenweg 9, 9404 LA Assen
Vervoer: de bus stopt letterlijk op de stoep en het NS station ligt op 14 minuten wandelen.
Alle niet commerciële deelnemers staan er voor hun eigen plezier en hun eigen kosten. Iedereen die deelneemt is mede daardoor super gemotiveerd!
Alle commerciële deelnemers staan er voor een mini tarief (nader te bespreken), waarvoor wij pizza’s kunnen kopen voor de deelnemers.
Website voor meer informatie: http://lmd2017.nproject.org (deze website gaat vandaag in de loop van de avond online)
Email: vragen@nproject.org

Mvg,
Martin Boogaard


Groet,
Martin

Volgt het NProject nu op Facebook of Twitter
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5075
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Wie helpt er mee tijdens de LMD2017 op unieke locatie!?

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Kom op mensen wel aanmelden natuurlijk, ik weet dat het druk is in die tijd maar wij van Demoteam Imherloher Bahnhof doen ook gewoon 2 weekenden achter elkaar en deze wil en mag je niet missen, mooi initiatief op een unieke locatie en een deels een publiek wat wel wat positiviteit kan gebruiken.

En ja ik weet het niet iedereen kan 2 beurs weekenden draaien achter elkaar maar de mensen uit het noorden die niet naar Zutphen afzakken mogen deze beurs toch niet laten lopen.

Ik heb van de afgelopen 10 jaar ook totaal 5 jaar 1x per week/2 weken bij zo'n instelling gelopen en ben daar ook kennissen en buren tegen gekomen waarvan ik niet wist dat ze er ook onder behandeling waren. En ja er lopen soms ook wat aparte of wazige figuren maar niet aparter of waziger als ik in het OV ook dagelijks tegen kom.

En bedenk een gemoedelijkere beurs ga je niet vinden, geen commercieel gedoe, geen gezeik, veel gezelligheid zo leert de ervaring van deelname aan de vorige 2 beurzen bij de revalidatie kliniek in Haren en het ziekenhuis in Meppel.

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martinb
Berichten: 2283
Lid geworden op: 11 feb 2008 20:44

Re: Wie helpt er mee tijdens de LMD2017 op unieke locatie!?

Bericht door martinb »

En... we zitten vol!


Groet,
Martin

Volgt het NProject nu op Facebook of Twitter
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5075
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Wie helpt er mee tijdens de LMD2017 op unieke locatie!?

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Ik gaat zo de spullen voor dit weekend eens inpakken, komt allen naar Assen zou ik zeggen.

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: Wie helpt er mee tijdens de LMD2017 op unieke locatie!?

Bericht door Hoontje »

Veel plezier! Voor mij helaas geen tijd om af te reizen dit weekend :(


Plaats reactie