Beurs Nijmegen in de Jan Massinkhal

Een beurs of evenement, plaats hier uw bericht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Rob_Lochem
Moderator
Berichten: 366
Lid geworden op: 04 sep 2008 20:51
Locatie: Lochem

Beurs Nijmegen in de Jan Massinkhal

Bericht door Rob_Lochem »

Nog even onder de aandacht brengen...

Morgen (25 maart) is de "Houten" beurs in Nijmegen.

Nijmegen
Jan Massinkhal

van 10:00 tot 15:30
Toegang € 5,- per persoon*
Parkeren gratis!

http://www.modelspoorbeurs.nl/agenda/


Gebruikersavatar

WilcoV
Berichten: 2887
Lid geworden op: 17 dec 2015 22:42
Locatie: Bemmel

Re: Beurs Nijmegen in de Jan Massinkhal

Bericht door WilcoV »

Vandaag geweest in de Jan Massinkhal.
Ben benieuwd wat een ieder er van vond.

Zelf nog een leuke licht vervuilde en van lading voorziene Fleischmann NS Rens rongenwagen bij Hans gescoord, maar daar is het dan ook bij gebleven.
Persoonlijk vond ik het voor de N-spoorder tegen vallen. Qua bezetting van handel kon het niet tippen aan Houten. Veel 2e hands handelaren waarbij mij opviel dat de prijzen momenteel hoog zijn en de keuze relatief klein. Het was redelijk druk in de ochtend (ben tot half 1 gebleven) maar ook weer niet abnormaal druk.
Het was dat ik toch vrij was en het bij mij om de hoek was, maar als het verder weg was en ik vrij had moeten nemen was dit voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Ik ben benieuwd wat anderen er van vonden.


Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie
Gebruikersavatar

Ronald2016
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 aug 2016 12:14
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Beurs Nijmegen in de Jan Massinkhal

Bericht door Ronald2016 »

Ik ben ook geweest, vond inderdaad dat er weinig voor N was en inderdaad niet kon tippen aan Houten. De meeste handelaren staan ook daar. Heb wel wat leuke dingen kunnen kopen BR189 tulpen versie, ik had eigenlijk ook meteen die Arnold trax moeten kopen, maar ja je wacht even en loopt nog een rondje maar dan is ie al weg.

Was ook al om half 1 weg, wat me in Houten niet gebeurd dan ben ik meestal later weg. Wat Houten wel mist is een aantal banen om te laten zien. Vond de N baan wel leuk om te zien.

Vond inderdaad de prijzen aardig hoog en onderhandelen was moeizaam en in de meeste gevallen niet mogelijk. Dus ook een hoop laten liggen dan maar.

Zal er niet zo gauw meer naar toe gaan, wacht ik liever op Houten.


Met vriendelijke groet,
Ronald

N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Plaats reactie