Station N-Spoor 2018

Een beurs of evenement, plaats hier uw bericht.
Gebruikersavatar

spoor65
Berichten: 4478
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
Locatie: de glimlach van twente

Re: Station N-Spoor 2018

Bericht door spoor65 »

Ik zei het eerder al, ik ging met gemengde gevoelens heen, niet dat ik bang was dat het niet gezellig zou worden, maar omdat mijn project, waar ik als deelnemer mee op dit prachtige evenement stond, bij lange na niet zo ver klaar was als ik had gepland.

Ik was desondanks zaterdagavond heel erg blij dat ik er stond, de opkomst die zaterdag was nog niet eens zo heel slecht, al hadden het er toen ook meer mogen zijn, ik ging wel heel voldaan naar huis, omdat ik toch met velen heb mogen praten en diverse mensen belangstelling hadden voor Martinshof im Hoonstätte,

Ook de nodige mensen die nu og in het verleden H0 hadden en enthousiast waren om te zien wat er mogelijk is met N op een oppervlakte van 180x60cm.

Iemand die achter een verkoopstand stond b.v., die aangaf, die afmeting kan ik ook nog kwijt in mijn kleine appartement.

Toen was er de zondag, ik reed met goede moed weer naar Hilversum. heb weer een gezellige dag gehad, maar met helaas zeer weinig bezoeker.

Ik ben na afloop geloof ik als 1 van de laatsten weg gegaan, met gemengde gevoelens.

Vorig jaar deed ik als deelnemer voor de eerste keer mee met mij diorama, het virus kreeg mij te pakken en ik ben ondanks vele tegenslagen en drukte begonnen om van mijn diorama een compleet digitaal baantje te bouwen, een beursbaantje.

Jeroen noemde het al, het diorama kosten mij vorig jaar al met al zo rond de €175 aan materiaal, en dan ook nog eens een tank brandstof om 2 keer vanuit de glimlach van twente naar Hilversum te rijden.

Inmiddels ben ik nog eens een dikke €450 extra aan uitgaven verder, voor het uitbouwen van het diorama tot een eenvoudige modelspoorbaan, speciaal voor de beurs. Gelukkig kon ik een aanhangwagen lenen, welke werd aangeboden door een collega, scheelt toch weer €100 in zo`n weekend)

Helaas, zoals het er nu naar uit ziet, zal Martinshof im Hoonstätte alleen nog worden afgebouwd als een soort van leerproject, het rijdend deel wil ik af hebben om mijn kennis er mee uit te breiden.

Of het ooit een beursbaan zal gaan worden? ?????? groot vraagteken.

Natuurlijk zijn er meer beurzen waar ik naar toe zou kunnen, heb ook een vraag gehad van de organisatie van de beurs in Gouda voor komend jaar April.

Ik weet het ff niet meer.

Ik had mogelijk ja gezegd voor Gouda, ik had zeker een ja gezegd voor Zutphen, ik had nog veel zekerder 10x ja gezegd voor een vervolg op station-N-spoor.

Want daar ligt toch wel mijn hart, bij evenementen zoals station N spoor, en zoals zijn voorganger, de N-spoorevenementen die Hans daarvoor in Lochem organiseerde.

De sfeer is onevenaarbaar. Geen enkele andere beurs zie je het ons N spoorders kent ons gevoel zoals op deze dagen, ongeacht of je elkaar wel of niet eerder zag.

het voelt altijd een beetje als het jaarlijkse feestweekend van de vereniging waar je zoveel plezier aan beleeft, iets wat ik op gemengde beurzen dus niet ervaar, of dan toch zeker voor 80% minder.

Wat mij verder op viel, Hilversum, de mooie plek waar velen veel makkelijker kunnen komen.
In Lochem zag je de boys uit het zuiden vaak maar eens in de paar jaar, hier kwam ik ze toch 3 jaar achter elkaar tegen.

Het zou zo jammer zijn als we dit verliezen.

Ja ik ging met gemengde gevoelens naar huis, heb nog nauwelijks weer omgekeken naar mijn baan.

omdat ik dus echt niet weet of ik hem moet gaan afbouwen of niet. Ik zou het zo graag willen, maar met de wetenschap, dat ik er nooit meer mee op zo`n uniek gezellig evenement als dit mee zou kunnen staan, houd mij nu echt toch even tegen om er mee verder te gaan.

mvg

Freddy


Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Gebruikersavatar

H@Ns
Forum-Eigenaar
Berichten: 2335
Lid geworden op: 17 dec 2007 10:12
Locatie: Lochem

Re: Station N-Spoor 2018

Bericht door H@Ns »

Hallo,

Van de Black Diamonds uit Engeland de volgende foto's toegestuurd gekregen:

https://www.flickr.com/photos/138280311 ... 416787492/

groet, Hans :D


http://www.freebit.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
http://www.n-spoorstore.nl N-Spoor treinen en accessoires

Heiko
Berichten: 429
Lid geworden op: 09 sep 2016 09:42

Re: Station N-Spoor 2018

Bericht door Heiko »

Mooie serie foto`s van Black Diamonds.


z21 / Fleischmann / Minitrix / Piko / Kato
Gebruikersavatar

Ronald2016
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 aug 2016 12:14
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Station N-Spoor 2018

Bericht door Ronald2016 »

Dank je Hans, leuk om weer terug te zien.


Met vriendelijke groet,
Ronald

N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7346
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: Station N-Spoor 2018

Bericht door Krab »

Top foto's H@ns van de laatste keer jammer dat het niet aansloeg bij de N spoorders .
Alle drie de keren er geweest en vond het een fijne beurs ook om te kletsen met ander N mensen .

mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Plaats reactie