Modelspoorbeurs Houten 1 juli

Een beurs of evenement, plaats hier uw bericht.
Gebruikersavatar

Modelbouwerke
Berichten: 785
Lid geworden op: 13 aug 2015 15:20
Locatie: Kalmthout

Re: Modelspoorbeurs Houten 1 juli

Bericht door Modelbouwerke »

Gezellig en beurs, gaat dat samen?
Meestal is het er druk, veel handelaars en enkele eetstandjes.

Persoonlijk ga ik naar een beurs om wat rond te kijken en eventueel iets te kopen, wat dit keer ook weer gelukt is (komt niet ten goede van de geldbeurs :-) ).
Als je al enkele keren geweest bent komt er wel een herkenning bij de handelaars en kan je eens een praatje maken.
Maar de beurs op zich vind ik altijd geslaagd.
Zeker omwille van de keuze die je hebt.
En dat men vroegtijdig opbreekt, daar heb ik geen last van want ben altijd op tijd terug naar huis :-)

Al bij al weer een geslaagde beurs achter de rug.


Grtz Erik.
Dinamo en iTrain 4.1.11, baan van 2,4 meter op 1 + 1 meter.

Spoor3b
Berichten: 89
Lid geworden op: 29 mei 2017 12:54

Re: Modelspoorbeurs Houten 1 juli

Bericht door Spoor3b »

Maar het gaat gewoon om dat het (volgens mij) niet mag. Net als een winkel, die omdat er geen klanten meer komen, hun deuren dan maar voortijdig sluiten.
Overigens waren er ook veel handelaren die gewoon netjes wachtten tot het tijd was. Maar ik kan wel begrijpen dat mensen die bijvoorbeeld later komen omdat het dan rustiger is en dan vervolgens daar mee te maken krijgen dat die dan zeggen, dan kom ik niet meer.

Deels was het bij mij dat ik geen er goede voorstelling van had dat zal nu steeds beter gaan worden en inhoudelijk was het prima. Op zich is het een prestatie dat je zoiets kunt organiseren.


Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3600
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: Modelspoorbeurs Houten 1 juli

Bericht door maarten »

De een staat er anders in dan de ander. Toen ik om half twaalf kwam gingen er al weer mensen naar huis. Die hadden blijkbaar een andere 'missie'. ;)


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.

Rick
Berichten: 1611
Lid geworden op: 01 sep 2008 13:19

Re: Modelspoorbeurs Houten 1 juli

Bericht door Rick »

Toen pas? Als ik in de rij voor de kassa sta zie ik soms al mensen weg gaan en dan is het net 10 uur geweest. Nu hebben ze wel vaak witte dozen mee, misschien ligt het daaraan. :D



Spoor3b
Berichten: 89
Lid geworden op: 29 mei 2017 12:54

Re: Modelspoorbeurs Houten 1 juli

Bericht door Spoor3b »

Ik lees nu ook dat mensen het niet druk vonden. Niet druk? Ik ben het eerste uur dat ik daar was bijna gillend weggelopen, een hoop geroezemoes (dat was de middelste zwarte zaal). Die andere twee zalen waren een stuk rustiger. Om 14.00 waren veel mensen al weg.


Gebruikersavatar

Jeroen
Berichten: 3889
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: Modelspoorbeurs Houten 1 juli

Bericht door Jeroen »

Nou ja, het ligt er natuurlijk aan wat je gilt. Als je iets Arabisch (twee woorden, beiden beginnend met een A) begint te gillen en je hebt toevallig een rugzak bij je dan is de zaal zo leeg hoor! Lekker rustig! :mrgreen: :mrgreen:


Afbeelding

Spoor3b
Berichten: 89
Lid geworden op: 29 mei 2017 12:54

Re: Modelspoorbeurs Houten 1 juli

Bericht door Spoor3b »

welja ga mensen nog even op het idee brengen, ik sla de volgende keer denk ik maar over (ook beter voor de portemonnee).



thevandijks
Berichten: 427
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:47

Re: Modelspoorbeurs Houten 1 juli

Bericht door thevandijks »

Jeroen schreef:Nou ja, het ligt er natuurlijk aan wat je gilt. Als je iets Arabisch (twee woorden, beiden beginnend met een A) begint te gillen en je hebt toevallig een rugzak bij je dan is de zaal zo leeg hoor! Lekker rustig! :mrgreen: :mrgreen:
Vrijwel iedereen heeft een rugzak daar, soms zelfs zo groot dat je denkt dat ze gelijk afreizen voor een bergtocht!

Groet Hans

Ps ja ik heb nooit een rugzak bij me...



Marksintpancras
Berichten: 1544
Lid geworden op: 13 aug 2015 20:14
Locatie: Sint Pancras

Re: Modelspoorbeurs Houten 1 juli

Bericht door Marksintpancras »

:lol: kom op nou eens, wat is druk? Bij station N is het te rustig en in het Houten te druk.
Het enigste nadeel in Houten zijn de HO rijders, die hebben al loks van 50 cm, jeetje zeg, laatst ook bij iemand zo'n baantje gezien. Hele slaapkamer van 3 bij 4 meter volgepropt en je kan nog niet eens fatsoenlijk rijden.

Ik had het wel geweten in die schaal? Lekker NS sprinters en weet ik wat van die kochten plan dingen en een klein kopstationtje en een helix en klaar is kees. Nee hoor die gasten willen slepen van wel 20 wagons achter die lok hangen, en ja de andere is het in Houten wel druk met rugtassen want die grote dingen moeten toch ergens in gelaten worden. :lol:


Met vriendelijke groet, Mark

Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12

Spoor3b
Berichten: 89
Lid geworden op: 29 mei 2017 12:54

Re: Modelspoorbeurs Houten 1 juli

Bericht door Spoor3b »

Nou ja ik denk dat iedereen zo zijn eigen maatstaven heeft bij diverse woorden...druk, duur, gezellig, leuk, mooi, lelijk, ver,...

Van dat vroeg inpakken las ik dat al jaren zo gaat. Dus ik zou zeggen hou er gewoon rekening mee.


Plaats reactie