N-Spoorforum

Het forum voor de N-Spoor liefhebber

n-spoorstore.nl TopLinks-Modellbahn Liste auf Online-Modellbahn.de
Het is nu zo dec 17, 2017 22:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo jul 02, 2017 11:26 

Gezellig en beurs, gaat dat samen?
Meestal is het er druk, veel handelaars en enkele eetstandjes.

Persoonlijk ga ik naar een beurs om wat rond te kijken en eventueel iets te kopen, wat dit keer ook weer gelukt is (komt niet ten goede van de geldbeurs :-) ).
Als je al enkele keren geweest bent komt er wel een herkenning bij de handelaars en kan je eens een praatje maken.
Maar de beurs op zich vind ik altijd geslaagd.
Zeker omwille van de keuze die je hebt.
En dat men vroegtijdig opbreekt, daar heb ik geen last van want ben altijd op tijd terug naar huis :-)

Al bij al weer een geslaagde beurs achter de rug.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jul 02, 2017 11:44 

Maar het gaat gewoon om dat het (volgens mij) niet mag. Net als een winkel, die omdat er geen klanten meer komen, hun deuren dan maar voortijdig sluiten.
Overigens waren er ook veel handelaren die gewoon netjes wachtten tot het tijd was. Maar ik kan wel begrijpen dat mensen die bijvoorbeeld later komen omdat het dan rustiger is en dan vervolgens daar mee te maken krijgen dat die dan zeggen, dan kom ik niet meer.

Deels was het bij mij dat ik geen er goede voorstelling van had dat zal nu steeds beter gaan worden en inhoudelijk was het prima. Op zich is het een prestatie dat je zoiets kunt organiseren.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jul 02, 2017 12:00 

De een staat er anders in dan de ander. Toen ik om half twaalf kwam gingen er al weer mensen naar huis. Die hadden blijkbaar een andere 'missie'. ;)

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jul 02, 2017 12:44 

Toen pas? Als ik in de rij voor de kassa sta zie ik soms al mensen weg gaan en dan is het net 10 uur geweest. Nu hebben ze wel vaak witte dozen mee, misschien ligt het daaraan. :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jul 02, 2017 12:52 

Ik lees nu ook dat mensen het niet druk vonden. Niet druk? Ik ben het eerste uur dat ik daar was bijna gillend weggelopen, een hoop geroezemoes (dat was de middelste zwarte zaal). Die andere twee zalen waren een stuk rustiger. Om 14.00 waren veel mensen al weg.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jul 02, 2017 13:27 

Nou ja, het ligt er natuurlijk aan wat je gilt. Als je iets Arabisch (twee woorden, beiden beginnend met een A) begint te gillen en je hebt toevallig een rugzak bij je dan is de zaal zo leeg hoor! Lekker rustig! :mrgreen: :mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jul 02, 2017 13:51 

welja ga mensen nog even op het idee brengen, ik sla de volgende keer denk ik maar over (ook beter voor de portemonnee).

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jul 02, 2017 16:21 

Jeroen schreef:
Nou ja, het ligt er natuurlijk aan wat je gilt. Als je iets Arabisch (twee woorden, beiden beginnend met een A) begint te gillen en je hebt toevallig een rugzak bij je dan is de zaal zo leeg hoor! Lekker rustig! :mrgreen: :mrgreen:

Vrijwel iedereen heeft een rugzak daar, soms zelfs zo groot dat je denkt dat ze gelijk afreizen voor een bergtocht!

Groet Hans

Ps ja ik heb nooit een rugzak bij me...

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jul 02, 2017 17:23 

:lol: kom op nou eens, wat is druk? Bij station N is het te rustig en in het Houten te druk.
Het enigste nadeel in Houten zijn de HO rijders, die hebben al loks van 50 cm, jeetje zeg, laatst ook bij iemand zo'n baantje gezien. Hele slaapkamer van 3 bij 4 meter volgepropt en je kan nog niet eens fatsoenlijk rijden.

Ik had het wel geweten in die schaal? Lekker NS sprinters en weet ik wat van die kochten plan dingen en een klein kopstationtje en een helix en klaar is kees. Nee hoor die gasten willen slepen van wel 20 wagons achter die lok hangen, en ja de andere is het in Houten wel druk met rugtassen want die grote dingen moeten toch ergens in gelaten worden. :lol:

Te bereiken op info@hollanderombouwservice.nl voor vragen omtrent inbouwen decoders.
iTrain / Dinamo / Fleischmann / Minitrix / Kato / Piko / Brawa

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jul 02, 2017 17:48 

Nou ja ik denk dat iedereen zo zijn eigen maatstaven heeft bij diverse woorden...druk, duur, gezellig, leuk, mooi, lelijk, ver,...

Van dat vroeg inpakken las ik dat al jaren zo gaat. Dus ik zou zeggen hou er gewoon rekening mee.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur