Eurospoor2017, 3-5 nov., Int. Modelspoor Evenement, 25 jaar!

Een beurs of evenement, plaats hier uw bericht.

thevandijks
Berichten: 427
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:47

Re: Eurospoor2017, 3-5 nov., Int. Modelspoor Evenement, 25 j

Bericht door thevandijks »

Ondanks de hoge toegangsprijs, het dure eten en dranken was het een leuke dag zaterdag.
Mooie banen, en ook wel toch wat handelaren die je niet in Houten tegen komt.
Ik heb een filmpje gemaakt dat op Youtube bekeken kan worden:

https://youtu.be/UkXGPp2fI-g

Groet Hans


Gebruikersavatar

Sven
Berichten: 185
Lid geworden op: 29 okt 2008 22:03

Re: Eurospoor2017, 3-5 nov., Int. Modelspoor Evenement, 25 j

Bericht door Sven »

Zelf ben ik vrijdag geweest. Mooie beurs weer, veel gezien, lekker veel N-spoor in de kraampjeshal.

Alleen jammer dat alle handelaren samen hadden afgesproken om mij te pesten... ;)
Afgelopen donderdag liep ik door Amersfoort en was ik van plan om ook nog even een paar flesjes Vallejo verf te halen bij Modeltreincentrum Amersfoort. Maar het begon te regenen en toen besloot ik dat ik die verf ook wel op Eurospoor kon halen. Alleen... waar in Houten altijd meerdere handelaren een rekje met die verf hebben zag ik er nu niet eentje.


Gebruikersavatar

Jeroen
Berichten: 3888
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: Eurospoor2017, 3-5 nov., Int. Modelspoor Evenement, 25 j

Bericht door Jeroen »

Dus zondag de stoute schoenen aangetrokken, en me met de fiets en het openbaar vervoer (jaha!! Man man man...) verplaatst naar Utrecht. Ik had verder toch geen reet te doen en zag dit draadje eigenlijk net op tijd.

Nou, ik vond het wel lachen eigenlijk! Eurospoor is, wat ik me als kind kan herinneren, gewoon voor elck wat wils. Geen gemekker en geblaat over racebanen mijnerzijds, want die zijn er toch wel. Heel veel van die clubbanen ken ik al, maar je ziet dat er genoeg mensen staan te kijken. En dat is mooi! Kinderen willen ook herkenbare (en (te) snel rijdende) treinen zien, en laat dat dan in Nederland van die NS-shit zijn. Nou, dat is dus pure winst voor mij want ik hou én niet van kinderen en niet van NS-treinen. Edoch, fijn voor de verantwoordelijke bouwers dat er veel volk komt kijken. Zo hou je dat evenement wel in stand, en daar moeten we met z'n allen toch blij mee zijn.

De entreeprijs is niet mals, maar er is ook veel te zien. En te koop. En als je vindt dat het te duur is, dan ga je toch lekker naar Houten?! Daar is enkel wat te koop en niks te zien. Bovendien vind ik Houten een stuk muffer qua Luft.....al had wat afzuiging van die eetwagens geen kwaad gekund in de Jaarbeurs. Maar ik ga niet zeiken, want er zijn mensen die 3 dagen in die walm hebben moeten staan.

Eigenlijk heb ik vrij weinig te zeiken. Ik had wel lol, ook al was ik in mijn eentje. Her en der nog even kunnen kletsen. Mark!(enburg). Die Franse baan was echt de bom. Supergaaf gedaan. Ik heb je niet meer kunnen spreken want ik was nog even bankdirecteurtje aan het spelen bij een zekere N-spoorstore. De mooiste was toch wel dat Liverpool Lime Street. Man man, wat een bouwwerk. Ontzettend gaaf gedaan. De besturing zag er nog ingewikkelder uit dan een gemiddeld middeleeuws verkeersvliegtuig, maar de mannen hadden er schijnbaar lol in, en die was erg origineel bovendien. Wat mij betreft de ster van de show daar.

Aan alle verantwoordelijken van Eurospoor: dank! Prima zondag zo. Er was toch geen Formule 1 :mrgreen: :ugeek: .

Ohja, en we hebben dankzij dat evenement weer wat inspiratie en zin in de treinenzooi dus we moesten maar eens verder bouwen hier.

Jo!

J.


Afbeelding
Gebruikersavatar

sik234
Berichten: 297
Lid geworden op: 14 jun 2015 15:10

Re: Eurospoor2017, 3-5 nov., Int. Modelspoor Evenement, 25 j

Bericht door sik234 »

Goeiendag

Ik heb me zeer vermaakt op eurospoor. was zondag heen was er al om half 10 maar om 2 uur srok ik van de mennsen. vond het veel was het dit jaar ook meer dan vorig jaar? En over entry dat is normalen prijs als je na gaat dat bikemtion(race fiets en mouten bike buers) iets van 12 a 14 euro kost in zelfde gebouw en 4 hallen vullen met alleen maar betalende stands die er geld voor over hebben. want alle de kramen de huurpijs om hoog gaat gaan alle aan kopen ook om hoog;)(niet dat er spullen pp de tavels waren die schrikbarend hoog waren) kan het helemaal mis hebben laat dan even weten

Mvg Ruud :)


Gebruikersavatar

Jeroen
Berichten: 3888
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: Eurospoor2017, 3-5 nov., Int. Modelspoor Evenement, 25 j

Bericht door Jeroen »

Ik probeer bovenstaande straks nog eens te lezen....het was immers laat gisteren :roll:


Afbeelding
Plaats reactie