Modelbeurs assen

Een beurs of evenement, plaats hier uw bericht.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Reinder
Berichten: 130
Lid geworden op: 07 jun 2009 18:57

Modelbeurs assen

Bericht door Reinder »

beste mensen

Ik ga de 1ste zaterdag van febr met een vriendin Naar doorneburg. Maar nu lees ik dat er ook een beurs in assen is. Nu was ik nieuwschierig of er mensen zijn die daar al is zijn geweest. En of het de moeite is om er naar toe te gaan. Vindt een beurs dan wat leuker als doornenburg.

Graag hoor ik wat jullie bevindingen zijn van deze beurs

mvg
Reinder



Nico
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 feb 2009 00:17
Locatie: Groningen

Re: Modelbeurs assen

Bericht door Nico »

Klein en rustig. Het vindt plaats in een aula in een school. Doorgaans 1 opgestelde modelbaan. Freebit is er de grootste aanbieder van n-spoor in ieder geval ;) Grootste aandeel uiteraard H0.

Ik kom er vaak wel, aangezien het dicht in de buurt is. Als ik er meer dan 50 km voor moest afleggen zou ik het de moeite niet vinden.

Verder voor een impressie zou ik eens in hun fotoboek kijken: http://www.mscassen.nl/Images/Foto_Album/fotoalbum.html


Gebruikersavatar

apk
Berichten: 267
Lid geworden op: 15 nov 2008 10:12
Locatie: Drenthe

Re: Modelbeurs assen

Bericht door apk »

Ja die beurs ken ik leuke en gezellige beurs inderdaad niet erg groot.
Vorige keer stond de club uit Hoogeveen er met een leuke N baan, Het aanbod aan N is niet enorm maar ik weet er elke keer wel weer wat te vinden.


Gr Albertjan.

WWW.KLIKHIERNIET.NET en ook niet zeuren als je het wel doet!!!!!

Onderwerp starter
Reinder
Berichten: 130
Lid geworden op: 07 jun 2009 18:57

Re: Modelbeurs assen

Bericht door Reinder »

Das mooi om te horen. Heb met die vriendin overlegt en het was prima. Als we maar een leuke route hebben. En daar zorg ik wel voor. Ze houd nogal van auto rijden. Dus we hebben beide lol die dag. Kan ze direct ervaren hoe het is op zoon beurs. En persoonlijk vindt ik die kleine beursen leuker. Zit meer sfeer in en is gemoedelijker. De handelaren maken nog tijd voor je

mvg
Reinder


Plaats reactie