9, 10 en 11 november - Eurospoor - Jaarbeurs Utrecht

Een beurs of evenement, plaats hier uw bericht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Spoor010
Berichten: 248
Lid geworden op: 30 okt 2016 12:45
Locatie: Rotterdam

Re: 9, 10 en 11 november - Eurospoor - Jaarbeurs Utrecht

Bericht door Spoor010 »

Rob,

Hij ziet er prachtig uit.
Vandaag heb ik hem in het echt kunnen bewonderen op de beurs.

Met vriendelijke groet,

Frank.


Met vriendelijke groeten uit Rotterdam,

Frank.
Gebruikersavatar

Doolemeister
Berichten: 1107
Lid geworden op: 19 okt 2011 12:30
Locatie: Regio het Groene Hart

Re: 9, 10 en 11 november - Eurospoor - Jaarbeurs Utrecht

Bericht door Doolemeister »

Goedemorgen allemaal,

Gisteren Eurospoor bezocht met een aantal leden van de DMV. We hebben een gezellige en leuke dag gehad.
Leuke banen gezien en weer ideeën opgedaan.

Natuurlijk wat leuke dingen gekocht oa donorwagens voor bollenwagens. Mijn vrouw heeft bij H@ns haar Piko 2400 opgehaald :mrgreen: . Wat is dat een mooi exemplaar geworden! Hele mooie details en dat geluid echt gaaf!
En ik zag voor het eerst de nieuwe digitale demo baan bij H@ns, dat ziet er goed uit. Ik heb Mathijs eigenlijk niet kunnen spreken zo druk had hij het ;) .

Kortom een leuke dag Eurospoor en voor wie gaat veel plezier!


Groet, Arjan

De bouw van mijn baan ESPE
Voorzitter van de Delftse Modelbouwvereniging
Volg ons op Facebook
Samen bouwen aan een groter geheel
Gebruikersavatar

Wim H
Berichten: 1162
Lid geworden op: 20 feb 2012 13:20
Locatie: Moskou (Rus) / Rijswijk (NL)

Re: 9, 10 en 11 november - Eurospoor - Jaarbeurs Utrecht

Bericht door Wim H »

Hallo allemaal,
Ik ben vrijdagmiddag geweest. Ik was toevallig een paar dagen in het vaderland en kon nog net een middagje vrijmaken. Ik was al een paar jaar niet meer naar Eurospoor geweest, maar ik heb erg genoten! Er waren veel leuke banen te zien. Natuurlijk ook wel wat mindere maar ik vond het een mooie afwisseling tussen kleinere gedetailleerde banen en grotere waar vooral op gereden werd.
Een paar banen die me aanspraken: de baan met spaans smalspoor, een zwitserse modulebaan, de duitse smalspoorbaan (Bimmelbahn), een engelse baan met verrassend perspectief (het landschap loopt naar achteren af ipv op). En nog een aantal andere die ik nu even vergeten ben.
Ik heb ook nog een uurtje tussen de verkoopstandjes rondgelopen en natuurlijk een paar wagentjes meegenomen. Helaas sloot de beurs om 18:00. Ik had me nog wel een uurtje extra kunnen vermaken.
Groet, Wim


Plaats reactie