Nederlandse Modelspoordagen Rijswijk 12-13 januari

Een beurs of evenement, plaats hier uw bericht.
Gebruikersavatar

Hans
Berichten: 1509
Lid geworden op: 03 dec 2010 16:06
Locatie: Zoetermeer

Re: Nederlandse Modelspoordagen Rijswijk 12-13 januari

Bericht door Hans »

Hallo Hans,

Bedankt voor het filmpje.
Zo was ik er toch een beetje bij. Er zaten trouwens magnifieke staaltjes modelbouw bij.

m.vr.gr.

Hans


XPS, Fleischmann Piccolo, AnyRail, iTrain
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Gebruikersavatar

martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: Nederlandse Modelspoordagen Rijswijk 12-13 januari

Bericht door martindomburg »

rjvanhouten schreef:
Nico Essers schreef:Wat me wel onverwacht verteld werd is dat er een opvolger voor Station N-Spoor in de steigers staat. Dit zou dan in September gaan gebeuren.
FidOo schreef:Nico. Maak daar maar april van.
Vanwaar deze geheimzinnigheid? Is de berichtgeving hieromtrent nog onder embargo, of kunnen jullie stiekem al iets meer onthullen? ;)

Groet,
Robert Jan
Zoals het er naar uit ziet gaat er in April een heel leuk N-spoor evenement komen in Rotjeknor bij de SSN, maar die knoop word, begreep ik binnen nu en 14 dagen doorgehakt. Nadat het doek viel voor Hilversum zijn een paar deelnemers (Ruud Budde en Joep Stienen) niet bij de pakken neer gaan zitten en proberen dat nu rond te krijgen. DM-Toys wil het evenement gaan organiseren. Zodra dat definitief is zal er hier op het forum zeker een draadje voor aangemaakt worden.

Wat betreft de beurs in September, daarachter zit de organisatie van Gouda. Maar omdat de locatie gelijk is aan Station N-Spoor worden die twee al snel gelinkt. Maar dat is rook zonder vuur wanthet is een gewone modelspoorbeurs wat ik begreep.


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Plaats reactie