29 en 30 augustus, Industrieel Smalspoor Museum, Erica

Een beurs of evenement, plaats hier uw bericht.
Plaats reactie

Onderwerp starter
athmulder
Berichten: 261
Lid geworden op: 19 jul 2019 18:46
Locatie: Zuid-Limburg

29 en 30 augustus, Industrieel Smalspoor Museum, Erica

Bericht door athmulder »

Vanaf een uur of tien tot tegen vier uur is op beide dagen niet alleen de jaarlijkse smalspoor-locparade te zien, maar ook (als het Corona-virus het toestaat), de 91-ste tentoonstelling van NSpoor Zuid-Limburg. Onderstaand het baanontwerp en de dienstregeling.

Afbeelding


Afbeelding

In verband met Corona is de loc-parade aangepast en loopt het publiek langs de locs, in plaats van dat ze stuk voor stuk langs een vol perron rijden....

mvg, Ab Mulder


mvg, Ab (NSpoor Zuid-Limburg, modulebaan bestuurd door MpC)

Onderwerp starter
athmulder
Berichten: 261
Lid geworden op: 19 jul 2019 18:46
Locatie: Zuid-Limburg

Re: 29 en 30 augustus, Industrieel Smalspoor Museum, Erica

Bericht door athmulder »

Het augustusweekend was een succes. Er waren zelfs meer betalende bezoekers dan vorig jaar (meer dan 400), en het was in het algemeen heel goed mogelijk de afstandsmaatregelen te handhaven. Wel merkte ik dat ik in gesprekken toch de neiging had dichter bij te gaan staan (en dat was wederzijds). Maar mijn naam is gelukkig niet Grapperhaus....
Al met al waren we erg blij met deze tentoonstelling. De complexiteit van onze baan vereist immers regelmatige oefening en misschien is dit wel de enige keer dit jaar. We zijn voor volgend jaar weer uitgenodigd. Ik hoop dat er nog wat tussendoor komt....
Ab Mulder
Afbeelding


mvg, Ab (NSpoor Zuid-Limburg, modulebaan bestuurd door MpC)
Plaats reactie