N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Een beurs of evenement, plaats hier uw bericht.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
H@Ns
Forum-Eigenaar
Berichten: 2335
Lid geworden op: 17 dec 2007 10:12
Locatie: Lochem

N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door H@Ns »

Hallo,

Dit jaar 19 en 20 september organiseren we voor de 5e keer ons N-Spoor Evenement. Het 1e lustrum zullen we eenmalig in een grotere ruimte organiseren. Ruim 2x zo groot en (bijna) alle deelnemers van de afgelopen jaren zullen aanwezig zijn.

Voor deze speciale gelegenheid willen wij een N-Spoor Minidiorama wedstrijd organiseren en willen jullie oproepen hieraan deel te nemen.

Een speciaal thema is niet nodig, wel zal er een trein moeten rijden.

Tijdens het N-Spoor Evenement kan er gestemd worden door de bezoekers.

Uiteraard zal Freebit.nl een aantal prijzen ter beschikking stellen.

Zie voor meer info ook http://www.freebit.nl voor o.a. inschrijf formulier.

Succes

groetjes

Hans :D

(door foutje vorig draadje hierover verdwenen?)


http://www.freebit.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
http://www.n-spoorstore.nl N-Spoor treinen en accessoires
Gebruikersavatar

Jos
Berichten: 4425
Lid geworden op: 16 nov 2008 17:22
Locatie: West Brabant

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door Jos »

Deze valt waarschijnlijk precies in mijn vakante. Gaat dan niet lukkeb vrees ik.

Groetjes,
Jos


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
H@Ns
Forum-Eigenaar
Berichten: 2335
Lid geworden op: 17 dec 2007 10:12
Locatie: Lochem

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door H@Ns »

Heren en Dames,

Niemand die mee wil doen aan de Minidioramawedstrijd :shock:
Gezien het aantal leden, zullen er toch wel enkelen zijn die hun artistieke kunsten willen laten zien.

Oproep aan jullie allen, schijf je in. Er zijn leuke prijzen te winnen.

Download het inschrijfformulier op http://www.freebit.nl

Succes en ik reken op jullie enthousiaste reactie's. 8-)

Hans :D


http://www.freebit.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
http://www.n-spoorstore.nl N-Spoor treinen en accessoires
Gebruikersavatar

Jos
Berichten: 4425
Lid geworden op: 16 nov 2008 17:22
Locatie: West Brabant

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door Jos »

Hoi Hans,

Op zich vind ik het hartstikke leuk. Er zijn echter een paar dingen die me beletten om nu al ja te zeggen. Tijdsbesteding aan eigen baan en andere dingen, drukte op het werk, andere verplichtingen etc. etc.
Daarbij komt nog dat ik mezelf nog lang niet goed genoeg vind voor zoiets, maar de ervaring wil ik wel weer graag opdoen.

Groetjes,
Jos


Gebruikersavatar

OBBinN
Berichten: 1825
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:24
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door OBBinN »

Ik erken het probleem ook. Momenteel redelijk druk met werk en het duurt nog eventjes voordat het zover is. Ik zit er wel aan te denken mij in te schrijven, maar door de eerder genoemde dingen wacht ik hier nog even mee. Wanneer sluit de inschrijving eigenlijk? (of kijk ik ergens overheen??)

Van mij zal je nog wat horen in ieder geval :)


Mvg,
Wouter

Oostenrijk in Miniatuur
Website -- FaceBook -- Instagram

Saraan
Berichten: 917
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:05
Locatie: Waterloo (België)

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door Saraan »

Zeg, Hans, als ik de enige deelnemer ben, heb ik dan gewonnen? :lol: :lol: :lol:

Nee, alle gekheid op een stokje, was ik nog vrijgezel(lig), dan zou ik de uitdaging mogelijk hebben aangegaan, maar nu, met een gezin van 7, heb ik niet meer die financiele armslag en vrije tijd van toen. Ik loof het initiatief, dat wel. Maar ik zit noodgedwongen aan de zijlijn.

groeten,


Michiel

... en dan is er nog Saraan: een modelbaanverslag...
Gebruikersavatar

Rob Fongers
Berichten: 3445
Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
Locatie: Middelburg

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door Rob Fongers »

Ik krijg mn module niet van Zolder :oops: :oops:

Alle gekheid op een stokkie, ik ben zoals eerder al gezegd geen diorama bouwer. Misschien komt het ooit nog eens maar nu ff niet

Grtz Rob


Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek

Raymon
Berichten: 96
Lid geworden op: 17 sep 2008 18:47

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door Raymon »

Jos schreef:Hoi Hans,

Op zich vind ik het hartstikke leuk. Er zijn echter een paar dingen die me beletten om nu al ja te zeggen. Tijdsbesteding aan eigen baan en andere dingen, drukte op het werk, andere verplichtingen etc. etc.
Daarbij komt nog dat ik mezelf nog lang niet goed genoeg vind voor zoiets, maar de ervaring wil ik wel weer graag opdoen.

Groetjes,
Jos
Dat heb ik nou ook ja.... En daar komt dan ook nog eens bij dat je er een handtekening voor moet zetten. (Dat houd mij ook een beetje tegen ,ik zit het liefst nergens aan vast ;) )



Kees-Jan
Berichten: 64
Lid geworden op: 01 jan 2009 10:56

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door Kees-Jan »

ja die handtekening..............ook flauw als je iets organiseerd en de deelnemers het af laten weten.................

Hans je hebt mijn mail en ws doe ik mee (ben al druk aan het verzamelen.............)

Kees-Jan



Raymon
Berichten: 96
Lid geworden op: 17 sep 2008 18:47

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door Raymon »

Kees-Jan schreef:ja die handtekening..............ook flauw als je iets organiseerd en de deelnemers het af laten weten.................

Hans je hebt mijn mail en ws doe ik mee (ben al druk aan het verzamelen.............)

Kees-Jan
Tja, handtekening vragen en dan maar 1 deelnemer. Of geen handtekening vragen en meer deelnemers hebben waarvan er misschien een paar het laten afweten...

(al wil ik niet zeggen dat dit het probleem is waardoor er geen aanmeldingen komen, maar er zullen misschien wel meer mensen zijn die er zo over denken als ik.)


Gebruikersavatar

spoor65
Berichten: 4480
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
Locatie: de glimlach van twente

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door spoor65 »

Raymon schreef:
Tja, handtekening vragen en dan maar 1 deelnemer. Of geen handtekening vragen en meer deelnemers hebben waarvan er misschien een paar het laten afweten...

(al wil ik niet zeggen dat dit het probleem is waardoor er geen aanmeldingen komen, maar er zullen misschien wel meer mensen zijn die er zo over denken als ik.)
Tja, als je bang bent dat Hans jouw vast gaat pinnen op jouw handtekening, denk ik dat je wat al te weinig vertrouwen in hem hebt. en laten we eerlijk zijn, is het nu zo vreemd om ff je handtekening te zetten, ik vind van niet, weet je tenminste zeker dat niet iemand jou ff voor de lol opgeeft, zonder dat je er zelf wat van weet.

Lijkt me trouwens ook sterk, dat mocht je toch om welke reden dan ook, af moeten haken, dat er dan moeilijk gedaan word, want tja, als er geen bouwwerk is, is er ook niets om te tonen toch. dus ook om die reden zie ik niet in waarom een handtekening z`n probleem moet zijn.

Hans, ik zelf durf me er gewoonweg niet aan te wagen nu al ja te zeggen, zowel niet om de beschikbare tijd, maar vooral om het totaal geen ervaring hebben is dit soort bouw, maar, ik ga zeker ff bekijken of ik een idee krijg wat uitvoerbaar is, en, of het dan al of niet mooi word, ach so watt, tis toch voor de hobby en de lol.

Ik zeg dus nog geen ja, maar ook nog geen nee, zal het zeker nog overwegen.

Mvg

Freddy(spoor65)


Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2

Raymon
Berichten: 96
Lid geworden op: 17 sep 2008 18:47

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door Raymon »

Laat ik het zo zeggen, ik heb een keer flink broblemen gehad met een "onschuldige" handtekening zoals hier gevraagd wordt.
En ik weet natuurlijk ook wel dat je niet voor niets even een handtekening moet zetten, hoef je mij niet uit te gaan leggen.
Als een handtekening zetten de reden is waarom ik niet meedoe, dan is dat aan mij.



Kees-Jan
Berichten: 64
Lid geworden op: 01 jan 2009 10:56

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door Kees-Jan »

Dan doe je toch mee zonder handtekening: win je dan gaat de prijs naar nummer twee :mrgreen:

Kees-Jan


Gebruikersavatar

Wesley
Berichten: 335
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:53

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door Wesley »

Ik denk dat het probleem elders ligt... bij Beneluxspoor.net hebben ze jaarlijks rond de 10 inzendingen, terwijl die site rond de 4000 gebruikers telt. Op dit forum lopen op dit moment 186 mensen rond, bij gelijke verhoudingen zou dat minder dan 1 inzending zijn. Nu weet ik wel dat de verhoudingen niet gelijk zijn (zo vermoed ik dat hier een groter percentage gebruikers ook actief zijn), maar veel meer dan 2 à 3 inzendingen is denk ik niet realistisch.

Oh ja, mijn reden om mij niet in te schrijven: ik hoop tegen die tijd het land verlaten te hebben 8-) .


Swiftly and with style !
Afbeelding
Gebruikersavatar

Jos
Berichten: 4425
Lid geworden op: 16 nov 2008 17:22
Locatie: West Brabant

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door Jos »

Wesley schreef:Oh ja, mijn reden om mij niet in te schrijven: ik hoop tegen die tijd het land verlaten te hebben 8-) .
Wesley, ga je ons verlaten? :(

Groetjes,
Jos


Gebruikersavatar

Wesley
Berichten: 335
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:53

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door Wesley »

Nee, daar heet het het World Wide Web voor: het dondert niet waar je woont, je kunt er altijd komen 8-) . Het land ga ik wel verlaten ja, dat is de planning ;) .


Swiftly and with style !
Afbeelding
Gebruikersavatar

Jos
Berichten: 4425
Lid geworden op: 16 nov 2008 17:22
Locatie: West Brabant

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door Jos »

Gelukkig, ik zou het jammer vinden om jouw bijdragen hier te moeten missen. :)

Groetjes,
Jos


Gebruikersavatar

OBBinN
Berichten: 1825
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:24
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door OBBinN »

Ajoh, Belgie is niet ver... :mrgreen:

of ging je daar niet heen?? :lol:


Mvg,
Wouter

Oostenrijk in Miniatuur
Website -- FaceBook -- Instagram
Gebruikersavatar

Wesley
Berichten: 335
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:53

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door Wesley »

Bust3R schreef:of ging je daar niet heen?? :lol:
Nee, maar ook Zweden is niet ver :mrgreen: .


Swiftly and with style !
Afbeelding
Gebruikersavatar

OBBinN
Berichten: 1825
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:24
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door OBBinN »

Ligt aan de andere kant van nederland met een beetje water ertussen :mrgreen:


Mvg,
Wouter

Oostenrijk in Miniatuur
Website -- FaceBook -- Instagram
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
H@Ns
Forum-Eigenaar
Berichten: 2335
Lid geworden op: 17 dec 2007 10:12
Locatie: Lochem

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door H@Ns »

Hallo,

Voor degene die er moeite mee hebben om een handtekening te zetten, het is geen probleem om zonder handtekening deel te nemen.

Gewoonlijk is het om een handtekening te plaatsen bij deelname aan activiteit of evenement.

Dus weer een reden minder om niet deel te nemen aan de Minidiorama wedstrijd ;)


http://www.freebit.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
http://www.n-spoorstore.nl N-Spoor treinen en accessoires

Sander Lageveen
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 dec 2008 20:54

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door Sander Lageveen »

Schroom niet om deel te nemen!
Deelname komt niet aan op een handtekening zetten.

Deelname is doorzettingsvermogen en bouwen, om zodoende leuke/mooie prijzen te winnen.

dus N-spoorders....opgeven!!

mvg,
Sander


Gebruikersavatar

spoor65
Berichten: 4480
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
Locatie: de glimlach van twente

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door spoor65 »

Hans en Sander,

Zoals al eerder aangegeven, overweeg ik nog of ik al dan niet mee zal doen.

nu lees ik echter in de voorwaarden, waardoor ik bang ben dat deelname voor mij dus niet mogelijk zal zijn.
-Diorama brengen, op zaterdag voor 9.30uur
- prijsbekendmaking zondag 14.00 uur (indien niet aanwezig krijg je bericht en staat uitslag op freebit site)
-afhalen van de diorama`s zondagavond van 17.30 tot 18.30 uur.
-NIET AFGEHAALDE INZENDINGEN WORDEN TER VERNIETIGING AANGEBODEN :o :(

Gezien mijn werkzaamheden in het openbaar vervoer, bestaat de kans, dat ik die dagen gewoon moet werken, waarbij ik de eerste tijd dus nog niet kan gaan zeggen of ik dus op de hierboven staande tijden aanwezig kan zijn.
Als ik dan nog in overweging neem, dat indien ik dus het diorama niet kan afhalen binnen de gestelde tijden, ik hem dan dus gewoon kwijt ben (en dan te bedenken dat ik er ook nog een locje ed incl travo bij moet leveren omdat jullie rijdend materiaal willen zien).

In dit geval zal het voor mij dan wel een erg kostbare aangelegenheid gaan worden he.
Ik ga er bij voorbaad al vanuit, dat de kans op winnen voor mij er niet zal zijn, das ook niet de hoofdzaak, maar
het zal je toch maar gebeuren, dan nog zullen de kosten van het maken van het diorama, niet betaald kunnen worden uit het prijzengeld, en dus, als je werk vernietigd word, heb ik mezelf te grazen, indien ik zou meedoen.

Ik ben dus bang, dat door deze regels en beperkte haal en breng tijden, voor een ieder die, net als ik, niet standaard een vrij weekend heeft, een reden zal zijn om af te haken van deelname.

Mvg

Freddy(spoor65)


Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Gebruikersavatar

Smolderz
Berichten: 260
Lid geworden op: 22 sep 2008 14:54

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door Smolderz »

Hey Freddy,

Dat klinkt natuurlijk als een probleem maar er is een oplossing. Als je jouw diorama tijdig afmaakt en hem bij mij thuis dropt neem ik hem gewoon op die tijden voor je mee naar Lochem, dan kan je hem ook later bij mij thuis weer ophalen. ;) Misschien dat er iemand dichter in de buurt woont van jou maar ik doe het ook graag voor je!

Mvg,

Rob


Gebruikersavatar

spoor65
Berichten: 4480
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
Locatie: de glimlach van twente

Re: N-Spoor Evenement 2009, Minidiorama wedstrijd (2)

Bericht door spoor65 »

Hallo Rob,

Bedankt voor jouw aanbod, zou idd een mooie mogelijkheid zijn, al is het dan wel de vraag ja, waar je woont, en of het dan dus idd ook een beetje makkelijk is.

Of er iemand anders is die meer in de buurt woont (Twente) is mss ook een mogelijkheid om na te gaan vragen.

In iedergeval Rob, bedankt voor je spontane aanbod, zeker nu er van de organisatoren van deze wedstrijd nog geen reactie is gekomen op mijn vraag, wat ik eigenlijk wel wat jammer vind.

Mvg

Freddy(spoor65)


Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Plaats reactie