Internationale Stoom- en Modelbouwdagen in Leek

Een beurs of evenement, plaats hier uw bericht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martinb
Berichten: 2283
Lid geworden op: 11 feb 2008 20:44

Internationale Stoom- en Modelbouwdagen in Leek

Bericht door martinb »

Ik ben vandaag weer naar de Internationale Stoom- en Modelbouwdagen geweest in Nienoord. Voor wie nog kans heeft om te gaan dit weekend: GAAN! :D Het is weer super gezellig, en (zoals gewoonlijk) zijn ook de (stoom)treinen waanzinnig mooi om te zien. Ook de N spoorder komt aan zijn trekken, in de tent staat een N baan. :D Klik hier voor een verslag en foto's van de Internationale Stoom- en Modelbouwdagen 2009.


Groet,
Martin

Volgt het NProject nu op Facebook of Twitter
Gebruikersavatar

Jos
Berichten: 4425
Lid geworden op: 16 nov 2008 17:22
Locatie: West Brabant

Re: Internationale Stoom- en Modelbouwdagen in Leek

Bericht door Jos »

Ziet er inderdaad mooi uit Martin. Dus daarom was je vandaag niet bij Erwin :D :D

Groetjes,
Jos


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martinb
Berichten: 2283
Lid geworden op: 11 feb 2008 20:44

Re: Internationale Stoom- en Modelbouwdagen in Leek

Bericht door martinb »

Ik zie Erwin al vaak genoeg. :D Ha ha. Gekheid natuurlijk, maar idd vandaag een dagje nienoord dus niet rond MP/MPL. Prachtig weer, sfeer geweldig, en de geur van stoom.....verslavend. ;)


Groet,
Martin

Volgt het NProject nu op Facebook of Twitter
Gebruikersavatar

verzameldirk
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2008 15:48

Re: Internationale Stoom- en Modelbouwdagen in Leek

Bericht door verzameldirk »

Ik kom er al jaren niet meer, jaren geleden was het veel mooier, toen had je nog een grote stand met boeken en video's, het is nu veel kleinschaliger geworden.

Dick Bolt
Laatst gewijzigd door verzameldirk op 22 mei 2009 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.


Mijn vrouw en ik verzamelen modeltreinen in diverse schalen, en van vele fabrikaten voor mijn treinfoto's zie http://www.flickr.com/photos/35830155@N05
Plaats reactie