Eurospoor 2009

Een beurs of evenement, plaats hier uw bericht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
H@Ns
Forum-Eigenaar
Berichten: 2337
Lid geworden op: 17 dec 2007 10:12
Locatie: Lochem

Eurospoor 2009

Bericht door H@Ns »

Hallo,

Leo Hendrinksen van Eurospoor heeft de Plattegronden en deelnemerslijsten online gezet op de website van Eurospoor.

Klik op de volgende link hiervoor: http://www.eurospoor.nl/nl/bezoek/nieuws.html

Freebit.nl presenteert zich in Hal 2 met 16 meter stand op standnummers: 1002 t/m 1005

Tot Eurospoor.

Hans :D


http://www.freebit.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
http://www.n-spoorstore.nl N-Spoor treinen en accessoires

Chris83
Berichten: 1002
Lid geworden op: 31 mar 2009 13:29
Locatie: Maastricht

Re: Eurospoor 2009

Bericht door Chris83 »

en waar staat jettuh op eurospoor enig idee onder welke naam?


Groeten Chris
Gebruikersavatar

bisschop
Kleinserie/Commercieel
Berichten: 953
Lid geworden op: 17 sep 2008 15:54
Locatie: sliedrecht

Re: Eurospoor 2009

Bericht door bisschop »

Hallo Chris,

Hij zit bij beneluxspoor 3D autocat tekenen te demonstreren.
Of hij loopt even over de beurs als hij daar niet is.

Groetjes Rob,


Bouwt modeltreinen van de NS

Chris83
Berichten: 1002
Lid geworden op: 31 mar 2009 13:29
Locatie: Maastricht

Re: Eurospoor 2009

Bericht door Chris83 »

ah dankje :) en scheelt lope direct bij de ingang!


Groeten Chris

Chris83
Berichten: 1002
Lid geworden op: 31 mar 2009 13:29
Locatie: Maastricht

Re: Eurospoor 2009

Bericht door Chris83 »

voor de mensen die uit het zuiden komen en in het weekend naar eurospoor gaan houd er rekening mee dat je een uurtje langer in de trein zit, de treinen worden omgeleid vanwegen werkzaamheden... nu zit ik morgen 3 uur lang in de trein ipv 2! enkeltje. en dan trug weer het zelfde


Groeten Chris
Gebruikersavatar

martinb
Berichten: 2283
Lid geworden op: 11 feb 2008 20:44

Re: Eurospoor 2009

Bericht door martinb »

Geweldige beurs en m.i. de beste Eurospoor tot nu toe!!! Verhaaltje staat op: http://www.nproject.org/nl/algemeen/eur ... gblik.html en meer plaatjes op: http://www.nproject.org/nl/index.php?op ... Itemid=257

De "schade" deze keer: 2 stukken LGB spoor (sorry) en een stapel defecte bruggen uit de rommelbak. Viel al met al dus weer mee. :D


Groet,
Martin

Volgt het NProject nu op Facebook of Twitter

Chris83
Berichten: 1002
Lid geworden op: 31 mar 2009 13:29
Locatie: Maastricht

Re: Eurospoor 2009

Bericht door Chris83 »

Was weer eens geweldig! ik ben al een tijdje niet meer naar een beurs met treinbanen geweest, meer houten hehe.
Zo een mooie ongelooflijke modelbanen gezien en die hornby modelbaan heb ik ook lekker naar zitten kijken met een bakkie koffie erbij.
Ik heb geen foto toestel meegenomen, dacht dat dat niet nodig was, maar spijtig genoeg niet meegenomen.

de beneluxspoor stand zag er ook goed uit alleen ik kon mitchel niet meer vinden later, eerder wel maar was toen erg druk.
Dus voor mitchel ik wil je toch ff zeggen dat ik het erg mooi vond en je had duidelijk veel geintresserde mensen.

Enige minpuntje was diverse leuke treinen veel te duur geprijsd, is ok om wat duurder te zijn met sommige modellen, maar dit rees de pan uit! (zie topic in fotoboek pagina 52)


Groeten Chris

Nico
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 feb 2009 00:17
Locatie: Groningen

Re: Eurospoor 2009

Bericht door Nico »

Vond de banen die er tentoongesteld werden een beetje tegenvallen. Zat niet heel veel speciaals bij. Wat dat betreft vond ik het vorig jaar leuker. Overigens was die hele lange duitse smalspoorbaan wel erg mooi.

Nouja qua verkoopaanbod vond ik het een beetje zuur dat die Roco ICtjes bij alle Duitsers zo'n 4-7 euro duurder zijn dan bij de Nederlandse verkopers. Had eerder altijd beetje het idee dat die Duitsers wat goedkoper waren. Maar hoefde verder ook niks te hebben, en wilde al niet teveel uitgeven ;)

Verder wat interessante babbels gemaakt en Mitchel's kunsten gezien (erg onder de indruk).


Gebruikersavatar

Jos
Berichten: 4425
Lid geworden op: 16 nov 2008 17:22
Locatie: West Brabant

Re: Eurospoor 2009

Bericht door Jos »

Er stonden wel mooie banen maar niks spectaculairs vond ik.
Wel mooie diorama's van de BNLS wedstrijd. :D
Nog een poosje met Mitchell staan praten. Kappen zien er erg goed uit hoor, klein beetje schuren en ze zijn volgens mij mooi glad :)

Groetjes,
Jos


Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7356
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: Eurospoor 2009

Bericht door Krab »

Hoi mensen ,
ben voor het eerst sind wel een jaar of 10 weer eens naar eurospoor geweest .
Heb er leuke banen gezien en nog een set container wagen gekocht waar ik eerst heel de beurs heb rondgekeken heb
en toen een groot prijsverschil zag van wel 40 euro was op de fleischmann 998246 set NS/SNCB :o :o
ook nog meer verschillen in prijzen op andere treinen .
Ik heb het wel dus wel even weer gezien op eurospoor.
mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

shoven
Berichten: 6093
Lid geworden op: 14 dec 2008 21:06
Locatie: Walcheren

Re: Eurospoor 2009

Bericht door shoven »

Ik was er nog nooit geweest, gisteren voor het eerst.
Samen met Rob F en Wim R geweest, gezellig.
Veel mooie banen, er was 1 Engelse baan met een erg mooi landschap en precies genoeg rails.
Handelaren: voor mij genoeg, wel veel prijsverschil, Roco BR101 locje gezien voor prijzen variërend van €47,95 tot €130 (ok, die laatste was inc decoder, maar dan nog). (tot zover de rubriek Klagen Over Te Hoge Prijzen)
Schade van de dag: 1 broodje + frietje, 1 kruiswissel, 3 klapdekselwagens van Minitrix en 1 rongenwagen met stalen/betonnen balken als lading van Roco (hij had er helaas maar 1.)


Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan

EWS 58038
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 sep 2009 11:52

Re: Eurospoor 2009

Bericht door EWS 58038 »

Op de website trof ik wel 1 engelse inzending... en dan is het mij die 15 euro niet waard. Overigens vind ik de kwaliteit van Eurospoor al een aantal jaar beneden pijl, je ziet gewoon te vaak dezelfde meuk.


Plaats reactie