Rijswijk, 9 en 10 januari 2016

Een beurs of evenement, plaats hier uw bericht.
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2010
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: Rijswijk, 9 en 10 januari 2016

Bericht door Bjor »

Een heerlijke dag gehad. Prachtige banen en diorama's gezien en gezellige gesprekken gevoerd. Dat vond ik het vooral: gezellig. Druk, maar niet té druk, zodat je vrijwel steeds overal bij kon. Dit keer m.i. iets minder N dan H0, maar genoeg om mijn rugzakje lekker te vullen.
@MrPickwick: Carlo, soms is er iets meer en dan weer wat minder handel. Ik vond het ruim voldoende, maar ja, je moet maar net vinden wat je zoekt. Is dat niet het geval, dan vind ik dat een mooie reden om in ieder geval direct weer de volgende beurs te bezoeken :lol: :lol:

Tot mijn grote vreugde een prachtig vierwagenstel van een S-Bahn trein uit tijdperk II gevonden, waar ik al heel lang naar zocht.
Voor een plaatje van dit "plaatje":
viewtopic.php?f=14&t=8057&start=20#p152608

Ik kan voorlopig weer vooruit :)

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162

MrPickwick
Berichten: 82
Lid geworden op: 21 mei 2015 18:53

Re: Rijswijk, 9 en 10 januari 2016

Bericht door MrPickwick »

@Bjor
je hebt helemaal gelijk , ik ga ook nooit met het idee dat ik nu het ultieme stuk vind .
Als verzamelaar vind ik altijd leuke dingen dus mij hoor je niet klagen , het is geen Houten :lol:
Kleine beurs maar gewoon leuk om te zien en rond te lopen , hoop alleen dat ik het volgend jaar wel in een keer kan vinden :?

groet Carlo



Henk van de Weerdt
Berichten: 693
Lid geworden op: 20 nov 2014 17:45
Locatie: Bennekom

Re: Rijswijk, 9 en 10 januari 2016

Bericht door Henk van de Weerdt »

Hallo Ben,
Bjor schreef:Tot mijn grote vreugde een prachtig vierwagenstel van een S-Bahn trein uit tijdperk II gevonden, waar ik al heel lang naar zocht.
Voor een plaatje van dit "plaatje":
viewtopic.php?f=14&t=8057&start=20#p152608
Die heb ik ook zien liggen, liep te twijfelen. ;-) Veel plezier ermee.


Met vriendelijke groet,
Henk van de Weerdt
http://www.vdweerdt.nl
http://www.vandeweerdt.eu
Onze baan: Hengeran
Gebruikersavatar

Redskin
Berichten: 563
Lid geworden op: 16 nov 2010 22:56
Locatie: Zuid Holland of Florida

Re: Rijswijk, 9 en 10 januari 2016

Bericht door Redskin »

Ben vandaag geweest met maatje Wim. Persoonlijk vind ik het altijd een leuke snuffelbeurs (maar dat blijkt al de naam van de rommelbeurs in een andere hal te zijn). Het is een kwestie van lekker rondstruinen en inderdaad de ogen open houden. Ik heb er leuke dingen op de kop kunnen tikken: ICE-T-rijtuigen, een Lima E444 Tartartuga, rolletje soldeer en wat ledjes. Hier en daar een praatje zoals met Joost, H@ns en Ruud (Treinofieltje). Prima dagje en wat mij betreft volgend jaar zeker weer. :)


Frank
(model-)treinliefhebber

Materieel D/A/CH/F/I, vanaf tijdperk II, MultiMaus, railsysteem Kato Unitrack, besturing TrainController

FidOo
Berichten: 5656
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: Rijswijk, 9 en 10 januari 2016

Bericht door FidOo »

Ik ben uiteindelijk 1.5 dag geweest.

Zaterdag eerst met Vrouwlief en Tante+vrouw en 2 kids. Die zijn eigenlijk alleen bij de banen geweest en hebben daar lekker rond gekeken. Ik ben toen achtergelaten (vond ik niet erg).

Heb toen de rest van de dag eigenlijk bij Ruud (treinofieltje van mp) achter de stand gestaan. Wel nog even bij Picommit en bij Hans staan praten natuurlijk.
Bij die laatste bleef mijn blik hangen op de Gravita's die er nog lagen, waarbij ik ineens besefte dat de mijne na 1 jaar al een defecte motor had, en dus onder garantie terug naar Hans moest. Uiteraard lag de lok nog thuis.

Dus de volgende dag naar weer terug met lok. Heb toen nog even een rondje gelopen en met diverse mensen nog wat gesproken (oa frank, was leuk je weer eens te zien, was lang geleden)

Inderdaad was het N-spoor volgens mij niet vertegenwoordigd bij te tentoongestelde banen. Qua verkoop vond ik het eigen zelfs heel wat. (wat wil je ook met hans zn megastand en de diverse andere)

Volgend jaar eens kijken of we misschien onze clubbaan daar kunnen stallen.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Plaats reactie