rhb spul gezocht

Heeft u iets te verkopen of zoekt u juist iets. Plaats hier uw advertentie.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Sam

rhb spul gezocht

Bericht door Sam » 29 dec 2018 17:53

hallo allemaal ik ben op zoek naar rhb modellen in n spoor voor een betaalbare prijs. want ik zoek vooral een [rhb ABe 8-12] maar de prijzen verschillen nogal, de ene zegt 210€ de ander wilt er weer 160€ voor dus ik weet niet welke ik nou moet nemen. natuurlijk de goedkoopste, maar dat heb ik met wel meer loks van de rhb, dan kijk ik op n spoor store zie ik 10 dezelfde loks voor 10 verschillende prijzen. als iemand weet waar ik goedkoop rhb treinen in spoor n kan vinden hoor ik het graag. :)

groetjes Sam.

shoven

Re: rhb spul gezocht

Bericht door shoven » 06 jan 2019 13:20

Ik denk dat eBay.de het grootste aanbod heeft, maar zoals je zegt: de prijzen verschillen enorm. En hou rekening met de verzendkosten die vanuit Duitsland zomaar €17 of zo zijn.
Een database met actuele prijzen vind je op spurweite-n.de (kies voor de databank).

Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan

janiegein

Bericht door janiegein » 06 jan 2019 15:39

gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

Redskin

Bericht door Redskin » 06 jan 2019 16:45

Is een mogelijkheid, maar dan mag je er wel nog 21% aan BTW (zie tabel Belastingdienst HIER) bij optellen :roll:

Frank
(model-)treinliefhebber

Materieel D/A/CH/F/I, vanaf tijdperk II, MultiMaus, railsysteem Kato Unitrack, besturing TrainController

Vincent
Contacteer:

Bericht door Vincent » 06 jan 2019 17:07

Redskin schreef:
Is een mogelijkheid, maar dan mag je er wel nog 21% aan BTW (zie tabel Belastingdienst HIER) bij optellen :roll:
En invoerkosten.

vincent
www.elfd.nl

Redskin

Bericht door Redskin » 06 jan 2019 17:39

Vincent schreef:En invoerkosten.
Ja Vincent heeft gelijk! Inclusief de verzending komt 't bedrag boven de €150,-- uit, dus komt er 3% invoerkosten bij.
Dat is een eurootje of vijf, maar daarmee plus de BTW komt 'ie op bijna € 210,--.

Frank
(model-)treinliefhebber

Materieel D/A/CH/F/I, vanaf tijdperk II, MultiMaus, railsysteem Kato Unitrack, besturing TrainController

janiegein

Bericht door janiegein » 06 jan 2019 17:50

Hij zoekt en vraagt!

Ik geef na een zoekpoging een optie!

M. A. W hij vraagt wij draaien :mrgreen:

gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

Redskin

Bericht door Redskin » 06 jan 2019 18:59

Ja eens Jan; die optie bevestig ik ook en ziet er in eerste instantie goed uit. De vraag was immers de goedkoopste, maar door de bijkomende kosten verdampt het prijsvoordeel.

Sam: een bedrag van rond de €200,-- ben je voor een RhB Allegra minimaal wel kwijt (zie bijvoorbeeld eBay), gebruikt wat voordeliger. Dichter bij huis: H@ns heeft 'm HIER ook. Verder koekelen en goed rondneuzen kan misschien nog wat opleveren. Succes! ;)

Frank
(model-)treinliefhebber

Plaats reactie