Minitrix nieuwigheden 2020

Hier ruimte voor producten van Fabrikanten.

piksov
Berichten: 1420
Lid geworden op: 02 nov 2010 09:31
Locatie: Hilversum

Re: Minitrix nieuwigheden 2020

Bericht door piksov »

Dat van die MFX in die decoders was me in eerste instantie niet eens opgevallen.
Ik denk dat we hieruit nu mogen concluderen dat M* geen nieuwe onderdelen voor selectrix zal uitbrengen (waarschijnlijk deden ze dat ook al niet ...)

Guus


Gebruikersavatar

Jeroen
Berichten: 3897
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: Minitrix nieuwigheden 2020

Bericht door Jeroen »

@FidOo Gelukkig, dan ben ik niet de enige die die prijzen tegenwoordig echt absurd begin te vinden.


Afbeelding

Rick
Berichten: 1617
Lid geworden op: 01 sep 2008 13:19

Re: Minitrix nieuwigheden 2020

Bericht door Rick »

Niks mis met die prijzen toch? Veertig euro voor een kolenwagentje, moet je kijken wat je daarvoor bij andere merken koopt. 8)7
Okay, de Tsjechische (?) huifwagenset heeft bijna dezelfde prijs als de Fleischmann versies, dat wel.

Ik zou graag nog eens de Italiaanse Interfrigokoelwagens willen hebben voor mijn vistrein, Marklin brengt die nu dus uit in Z, compleet in brons voor 80 euro. Daar kan ik niks mee. |:(



ArnoNtrein
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 mar 2011 23:19
Locatie: Sliedrecht

Re: Minitrix nieuwigheden 2020

Bericht door ArnoNtrein »

Erg jammer, weinig nieuws over NL treinen. maar wanneer komt de Minitrix 16875 NS E-Loc Br 186 TRAXX? Die zou al vorige jaar komen.


Groet Arno (N spoor ns baan)
Gebruikersavatar

Ronald2016
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 aug 2016 12:14
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Minitrix nieuwigheden 2020

Bericht door Ronald2016 »

Staat voor november op de site


Met vriendelijke groet,
Ronald

N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Gebruikersavatar

epocheales denken
Berichten: 719
Lid geworden op: 16 nov 2008 23:52
Locatie: vlakbij Gouda

Re: Minitrix nieuwigheden 2020

Bericht door epocheales denken »

Hoi Jeroen en Joost,
Bedoelen jullie deze Umbauwagen: content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/1600716055411554376675.jpg
Ja, wel een stevige prijs, maar deze wagon en de set met 2 wagons hebben wél ingebouwde LED verlichting en in de set 1 wagon met LED sluit verlichting én binnenverlichting. Tsja, gemak heeft zijn prijs, je hoeft niet meer een binnenverlichting er in te friemelen met bijbehorende fragiele slepertjes... :)
Voor mij is dat een reden te gaan sparen voor deze wagons, Fleischmann Umbauwagen staan op hun assen of het hoog water wordt en Roco is te licht en worden niet meer gemaakt.

Groetjes, Hans


Deutsche Bundesbahn tijdperk III/DCC Multimaus Pro/pc-Freiwald Rocomotion
Bayern-Wuerttemberg: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=8881
Gebruikersavatar

Zap75
Berichten: 78
Lid geworden op: 04 jan 2020 16:50

Re: Minitrix nieuwigheden 2020

Bericht door Zap75 »

Ronald2016 schreef: 18 sep 2020 22:50 Staat voor november op de site
En nu voor december. Ik heb 'm voor besteld bij onze forumeigenaar.

Ben erg benieuwd of we die loc nog met de kerst op de baan hebben. Vrees ondertussen dat het 2021 wordt... Wel vaag hoor en beroerde communicatie vanuit Trix. Ook winkeliers in NL hebben volgens mij geen idee wanneer het komt...


Gebruikersavatar

Ronald2016
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 aug 2016 12:14
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Minitrix nieuwigheden 2020

Bericht door Ronald2016 »

Denk dat corona hierin de boosdoener is. Fabrieken die stil vallen, personeel ziek. Enz.... Geen leuk jaar zo.


Met vriendelijke groet,
Ronald

N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging

FidOo
Berichten: 5656
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: Minitrix nieuwigheden 2020

Bericht door FidOo »

Nee hoor trix heeft al jaren de beruchte eigenschap dat hun uitleveringen verschuiven. Op het 1zu160 forum hebben ze er zelfs een apart draadje voor waarin ze eigenlijk de draak steken met de uitleveringslijst die minitrix publiceert. Soort leugenaartje wordt het genoemd.

Neemt niet weg dat corona nu ook invloed heeft op de gang van zaken.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Gesloten