Lidmaatschap Trix Profi Club

Hier kunnen we onze mededelingen kwijt en algemene onderwerpen plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
laserpiente
Berichten: 52
Lid geworden op: 14 nov 2017 16:39

Lidmaatschap Trix Profi Club

Bericht door laserpiente »

Hoi Allemaal,

Ik ben aan het overwegen om lid te worden van de Trix Profi Club. Maar voor ik definitief de knoop doorhak, ben ik eigenlijk benieuwd naar de ervaringen hier? Zijn er hier leden van de Trix Profi Club? En wat is jullie ervaring, vinden jullie het het geld waard?

En, mocht ik inderdaad besluiten lid te worden, dan heb ik (als ik het goed zie) de mogelijkheid om me te laten 'werven' door een bestaand lid. Dat lid zou ik dan kunnen verblijden met een geschenk :-)
If you were recruited by another member, please enter that member’s membership number and choose a gift, which the member will then receive.
Zou iemand daar dan interesse in hebben? :)

Ik ben benieuwd naar jullie mening(en)!

p.s. als dit bericht niet in het juiste (sub)forum staat hoor ik dat graag


Groet,
Peter
Gebruikersavatar

bob vermeulen
Berichten: 3200
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:18
Locatie: Loosbroek

Re: Lidmaatschap Trix Profi Club

Bericht door bob vermeulen »

Hallo Peter,

Moeilijke vraag.
Ik ben jaren lang lid geweest maar nu niet meer.
Ik vind het het geld niet waard aan de informatie die je gedurende het jaar krijg.
Wat wel interessant is is dat je een wagon krijg en dat je een exclusieve jaar lok kan kopen.
Dan moet je hem wel net willen hebben.

mvrgr Bob


Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
Gebruikersavatar

spoor65
Berichten: 4477
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
Locatie: de glimlach van twente

Re: Lidmaatschap Trix Profi Club

Bericht door spoor65 »

En dan de vraag hoe exclusief is die loc.

Zodra ze uitgebracht zijn vind je ze gelijk via diverse winkeliers en particulieren op sites als ebay.
dit geld ook voor de wagon die ze gekregen hebben.

dus ook als je geen lid bent kom je er ook wel aan als je wilt.

mvg

Freddy


Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
laserpiente
Berichten: 52
Lid geworden op: 14 nov 2017 16:39

Re: Lidmaatschap Trix Profi Club

Bericht door laserpiente »

Hoi Bob en Freddy,

Bedankt voor jullie antwoorden. Die wagons/'exclusieve modellen' zijn leuk maar zijn voor mij niet de enige reden om eventueel lid te worden. Het ging me bijvoorbeeld ook om
Trix Club News 6 times a year

On 24 pages and this six times a year you will find everything about “Your Gauge and Your Club”. Behind-the-scene articles and looking over the shoulder of the people in production making your models
for an in-depth look at the world of Trix.
Een abonnement op bijv. de Railhobby kost ook 71 of 80 euro (volgens de website) en daarvan boeit de helft van de inhoud mij meestal niet. Ik was dan ook meer benieuwd naar de 'bijzaken' van het lidmaatschap, zoals het magazine/nieuws en de kwaliteit daarvan. Afgaande op het bericht van Bob valt dat dus helaas tegen.

Ik ga er nog eens over nadenken, in ieder geval bedankt zover.


Groet,
Peter
Gebruikersavatar

Robert_N-Nm
Moderator
Berichten: 2081
Lid geworden op: 15 sep 2008 16:10
Locatie: Reading (UK)

Re: Lidmaatschap Trix Profi Club

Bericht door Robert_N-Nm »

Als het om een stukje leesvoer gaat zou ik nadenken over N-Bahn Magazin of N-time. Zijn beide Duitse bladen maar over het algemeen vind ik ze interessant.

Voor wat betreft de TPC, ooit lid geweest maar opgezegd toen ze de boel samen hebben gevoegd. Als N-spoorder heb ik weinig aan een overdaad aan pukkelspoor in het hoofd magazine. De loks zijn leuk maar de meeste kan je op EBay scoren als je ze wilt hebben, hetzelfde geldt voor de jaarwagens.

MvG
Robert


Fan van Alpenbanen in N(m)
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
laserpiente
Berichten: 52
Lid geworden op: 14 nov 2017 16:39

Re: Lidmaatschap Trix Profi Club

Bericht door laserpiente »

Hoi Robert,

Dank voor je antwoord, lijkt me vrij duidelijk :-) Ik neem dit in mijn overweging mee, evenals de 2 door jou genoemde tijdschriften.


Groet,
Peter
Plaats reactie