Hoi Ben,
Ik weet het, heb het ook geprobeerd, die leiding overigens zit wel degelijk in de ketel gedrukt, maar dat is zo weinig dat die sowieso wel los komt, moet ook, want de rest van die leiding zit vast aan het onderstel.
maar wat ik ook probeer, ergens aan de voorkant klemt hij op 1 of andere manier, en wil hij niet los laten, zit hem echt aan de voorkant van de kap, dus bij die treeplank op de voorkant van de loc, voor de keteldeur, zijkanten draaien mee omhoog. zoals het zou moeten.
En om dat nu met geweld te gaan forceren lijkt mij niet verstandig.
mvg
Freddy
decoder inbouw debacel Piko 40100 BR82
-
Onderwerp starter - Berichten: 4483
- Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
- Locatie: de glimlach van twente
Re: decoder inbouw debacel Piko 40100 BR82
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Re: decoder inbouw debacel Piko 40100 BR82
Freddy,
Hij opzij drukken van iets aan de voorkant is onzin, daar kom je niet bij.
Heb vanavond een paar keer de kap verwijdert en je wordt er dan handig in.
Eerst aan de achterkant de kap iets liften, ik doe dat door de 4 achterwielen te pakken en met de andere hand kan de cabine.
Daarna aan de voorkant met de ene hand de stoomcylinders vasthouden en de andere hand de ketel en deze een paar millimeter uit elkaar trekken.
Bij mij ging dit zo het beste, daarna kan je de hele kap eraf halen.
Hij opzij drukken van iets aan de voorkant is onzin, daar kom je niet bij.
Heb vanavond een paar keer de kap verwijdert en je wordt er dan handig in.
Eerst aan de achterkant de kap iets liften, ik doe dat door de 4 achterwielen te pakken en met de andere hand kan de cabine.
Daarna aan de voorkant met de ene hand de stoomcylinders vasthouden en de andere hand de ketel en deze een paar millimeter uit elkaar trekken.
Bij mij ging dit zo het beste, daarna kan je de hele kap eraf halen.