flickr word beperkt

Hier kunnen we onze mededelingen kwijt en algemene onderwerpen plaatsen.
Plaats reactie

Onderwerp starter
marco
Berichten: 1172
Lid geworden op: 06 sep 2008 14:08
Locatie: wijchen

flickr word beperkt

Bericht door marco »

Ik keek van de week op mijn flickr account en na de photobucket ellende voor velen en mezelf ook begint flickr nu ook al te rommelen.
Tot 1000 fotos blijft het account gratis wil je meer dan kost je dat 50 dollar per jaar pfff.
Niemand anders dit nog gezien?


Groetjes marco


Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057

Vaste baan op zolder ( in aanbouw )

http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
Gebruikersavatar

Robert_N-Nm
Moderator
Berichten: 2081
Lid geworden op: 15 sep 2008 16:10
Locatie: Reading (UK)

Re: flickr word beperkt

Bericht door Robert_N-Nm »

Inderdaad ook gezien. Gaan we wel weer aanzien. Voorlopig zit ik ver onder de duizend foto's.

MvG
Robert


Fan van Alpenbanen in N(m)

edwin1974
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 nov 2018 08:54

Re: flickr word beperkt

Bericht door edwin1974 »

op een ander forum las ik dat photobucket weer werkt

https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=74507.75


Gebruikersavatar

Maurits71
Berichten: 2930
Lid geworden op: 26 okt 2008 07:17

Re: flickr word beperkt

Bericht door Maurits71 »

edwin1974 schreef:op een ander forum las ik dat photobucket weer werkt

https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=74507.75
dat is al een maand of 4 ( aangezien al mijn foto's weer zichtbaar zijn :) )


Hills and Meadows on social media

For Hills and Meadows video channel please click here

For Hills and Meadows on facebook please click here
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5027
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: flickr word beperkt

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Ik had het nog niet gezien maar ik zit ver over de 10.000 afbeeldingen en het herposten op de forums koste me de vorige keer maanden, dat ga ik nu niet doen.

Hoe en wat dan wel nog geen idee, groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Nico Essers
Berichten: 1616
Lid geworden op: 12 sep 2016 23:20
Locatie: Bunde, Zuid-Limburg

Re: flickr word beperkt

Bericht door Nico Essers »

Ik had het wel al gezien. Nu is die 50 euro een andere prijs dan de 400 euro van Photobucket.
Mijn account zit nu op 50 foto's dus ik kan nog wel een hele tijd vooruit. Nu zie ook vaker draadjes waar meerdere foto's gepost worden die vrijwel allemaal het zelfde laten zien, daar kan men misschien ook wat winst maken.
Ik denk als ik de 1000 haal dat dan een 2e account gemaakt wordt op naam van het vrouwtje. Hebben we weer ruimte voor 1000 nieuwe kiekjes. ( en dan nog eentje op naam van Opa, Oma, Tante....... :lol: )


Vriendelijke groetjes Nico.

ESU 50210 ECoS 2.1 centrale 6A
Peco code 80 SeTrack
Rosoft decoders
Mac Mini 2020 met macOS Big Sur
iTrain 5 Standard.
Railmodeller Pro

Mijn Baan BunderBahN
Toekomstige baan BunderBahN 2
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5027
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: flickr word beperkt

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Wat zijn goede, stabiele betaalde opties om je foto's te uploaden en geupload te houden( ik wil niet over 2 a 3 jaar weer het zelfde gezeik krijgen, ik zoek een lage termijn oplossing). Flickr Pro is voor mij geen optie zie ik net omdat ik geen Paypal of Creditcard heb en daar voorlopig ook niet aan kan gaan beginnen( lees er zijn andere stappen zat die ivm autisme al lastig zat zijn en hogere prioriteit hebben).

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

OBBinN
Berichten: 1804
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:24
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: flickr word beperkt

Bericht door OBBinN »

Voor mijn website draai ik een eigen server, daar zet ik ook gelijk de foto's op voor div fora. Er zijn zat apps beschikbaar om een eigen foto uploader te maken.. Geen gedoe met beperkingen, enkel die van de server of hosting pakket.. ;)

En ja, dat kost geld, maar je kan het zo gek maken als je zelf wenst :lol:


Mvg,
Wouter

Oostenrijk in Miniatuur
Website -- FaceBook -- Instagram
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5027
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: flickr word beperkt

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Hoi Wouter, even om het voor mij begrijpelijke stukjes te hakken, als ik je goed begrijp zeg je het volgende:

Ik heb dus of een eigen server nodig of ergens serverruimte huren, dat dacht ik zelf ook al alleen hoe dat heet en waar ik dan op moet letten en of er verschil is tussen wat ik nodig heb( ik heb verder geen website nodig) en aanbiedingen voor een website weet ik ook niet.

Verder heb je het over apps, zijn dat dingen die ook op een pc werken want een smartfoon heb ik nog niet en dat zal door dit gezeur van/met flickr ook nog wel een tijdje gaan duren.

En ja dat het geld gaat kosten is dan maar zo maar ik wil het niet gekker maken als nodig is.

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

BenQ
Berichten: 3242
Lid geworden op: 12 jun 2010 22:12
Locatie: Liemers

Re: flickr word beperkt

Bericht door BenQ »

Michiel,
Microsoft noemt de programma's onder Windows nu ook apps. Er is zelfs een appstore.


Met vriendelijke groet,
Ben

Neuffen 4, gestopt met bouwen
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5027
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: flickr word beperkt

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Dat klinkt mij allemaal veel te nieuwerwets, wat is er mis met het woord programma's?, gelukkig werk ik niet meer met windhoos.

Ik heb nog wat mailverkeer met andere mensen gehad over alternatieven voor Flickr en ik ben toch tot de conclusie gekomen dat toch aan Paypal gaan en bij Flickr blijven een veel kleinere impact op mij heeft als wanneer ik een ander alternatief zoek en alles moet herposten.

De doorslag geeft Bjorn(Ol49) die al Paypal heeft en mij ermee komt helpen binnenkort.

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

OBBinN
Berichten: 1804
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:24
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: flickr word beperkt

Bericht door OBBinN »

Hoi,

In verband met drukte nog even niet kunnen reageren.. Een eigen hosting zoals ik heb is makkelijk en je kan er veel mee, echter een klein beetje kennis is wel op zijn plaats. Maar of je nu voor een eigen hosting betaald of voor flickr betaald, dat is om het even. ;)

Paypal heb ik ook, gebruik het niet heel veel maar is wel makkelijk voor dit soort dingen! Fijn dat er iemand komt helpen!


Mvg,
Wouter

Oostenrijk in Miniatuur
Website -- FaceBook -- Instagram
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5027
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: flickr word beperkt

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Mijn foto's gaan toch over van Flickr naar een eigen hosting. Na aan paypal begonnen te zijn lukt het nog niet om Flickr betaald te krijgen en waarom dat niet lukte was ook nergens te vinden. De enige redenen die we na diverse dingen geprobeerd te hebben nog konden verzinnen zou zitten in paypal uitgebreid toegang geven tot mijn bankrekening, Later vernam ik van een andere vriend dat daar ook het probleem zat. Ik pas ervoor om passagier van mijn bankrekening te worden dus dan maar niet dan toch maar voor een eigen hosting gaan, dan heb ik tenminste zelf de controle.

Hoe en wat weet ik nog niet maar dat word voor me uitgezocht door een vriend die daar weer verstand van heeft en die kan me ook wel de dingen leren die ik moet weten.

Hoe ik in de tussentijd m'n foto's post moet ik maar even bekijken, groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

mikey
Berichten: 1001
Lid geworden op: 04 nov 2012 12:30
Locatie: Gouda

Re: flickr word beperkt

Bericht door mikey »

Ik ben sinds vandaag overgestapt naar Postimage.
Fotoemmer is nu ook al begonnen met een watermerk.

Met postimage kan je er voor kiezen om foto's te uploaden die er 1 dag, 1 week, 1 maand of onbeperkt op blijven staan.
Verder kan je ook de resolutie kiezen waar je het naar upload (ik gebruik 1024x768 zodat het voor de gemiddelde forumlezer goed te zien valt).

Er zit geen limiet aan het aantal foto's of totaal data.

Het enige nadeel is dat de foto's welke je upload niet groter mogen zijn dan 3 MB.


Grz, Mike

Onze vereniging: www.delftsemodelbouwvereniging.nl
Mijn zelfbouw locomotieven, wagons en rijtuigen: Klik hier
Mijn station (nog nader te bepalen naam):Klik hier
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5027
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: flickr word beperkt

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Al eerder gemeld hier op het forum, maar een ander nadeel van Postimage is dat het ook voor 18+ foto's word gebruikt en daarom door veel bedrijven is geblokkeerd dus wat je daarvan post is niet voor iedereen zichtbaar. Het kan dus handig zijn dat ook in overweging te nemen bij de keuze welke hosting je gebruikt.

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

mini rijder
Berichten: 765
Lid geworden op: 16 nov 2014 13:12
Locatie: Graauw

Re: flickr word beperkt

Bericht door mini rijder »

Sinds de vorige perikelen rond fotoemmer, gebruik ik ImgBB.
En tot nu toe nog geen problemen mee, of mailtjes over kosten.

Groetjes: Robby


Gebruikersavatar

mikey
Berichten: 1001
Lid geworden op: 04 nov 2012 12:30
Locatie: Gouda

Re: flickr word beperkt

Bericht door mikey »

Zo heeft bijna iedere hosting wel zijn nadelen. ImgBB kan ik bijvoorbeeld weer niet zien op mijn werk.
Gelukkig kijken de meeste mensen thuis en kunnen daar de plaatjes goed weergegeven worden.


Grz, Mike

Onze vereniging: www.delftsemodelbouwvereniging.nl
Mijn zelfbouw locomotieven, wagons en rijtuigen: Klik hier
Mijn station (nog nader te bepalen naam):Klik hier
Plaats reactie