De kniesoor Railhobby column nu ook digitaal

Hier kunnen we onze mededelingen kwijt en algemene onderwerpen plaatsen.
Plaats reactie

Onderwerp starter
P Bender
Berichten: 216
Lid geworden op: 19 jan 2011 13:12

De kniesoor Railhobby column nu ook digitaal

Bericht door P Bender »

Hallo,

Al een tijdje heb ik in Railhobby een column waarin spoorse zaken, kort, besproken worden. Tot nu toe heb ik nooit de gelegenheid genomen om die digitaal beschikbaar te maken, maar de afgelopen week is me dat gelukt.

De columns mogen 3 maanden na papieren verschijning "elders" geplaatst worden. De komende weken zal ik proberen iedere dag een column te plaatsen.

Belangrijkste doel met deze digitale editie is om van het eenrichtingsverkeer wat een column toch veelal is tweerichtingsverkeer te maken.

DEUVM

www.facebook.com/kniesoor.railhobby

En als het goed is, is dit ook zonder Feestboek account gewoon te lezen ;)

Ik schrijf de columns niet voor geld of roem, hooguit om de lezer binnen een pagina en een paar minuten lezen een glimlach op het gezicht te bezorgen. En ja, ook ik maar fouten, zie dingen verkeerd of snap ze domweg toch net niet goed genoeg. Dus mocht je van mening zijn dat ik iets verkeerds heb opgeschreven: meld het


Paul Bender

Scheppen kan iedereen, stoken is een vak
Gebruikersavatar

Ad_M
Berichten: 4081
Lid geworden op: 24 feb 2013 18:31
Locatie: Lelystad

Re: De kniesoor Railhobby column nu ook digitaal

Bericht door Ad_M »

Ik ben benieuwd Paul
Kijk er naar uit 😀

Mvg,
Ad


Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen

Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5078
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: De kniesoor Railhobby column nu ook digitaal

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Het idee is mooi maar om het leesbaar te houden als je geen facebook hebt moet je over een goede adblocker beschikken om alle pop-ups van facebook die je scherm blokkeren weg te krijgen en dan nog werd ik de pagina weg geleid naar een aanmeldpagina waar gelukkig een knop zat om naar het onderwerp terug te gaan.

Misschien kan je het op een normale website of forum posten in plaats van facebook.

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Plaats reactie