workshop landschapsbouw

Hier kunnen we onze mededelingen kwijt en algemene onderwerpen plaatsen.
Plaats reactie

Onderwerp starter
heilko1970
Berichten: 43
Lid geworden op: 03 jan 2019 18:07

workshop landschapsbouw

Bericht door heilko1970 »

Hoi Allen,

Weet er iemand of er in den landen workshops worden georganiseerd om landschappen etc te maken...liefst regio noord en zuid holland en utrecht

Groet Heilko


Gebruikersavatar

Alro
Berichten: 597
Lid geworden op: 30 dec 2017 15:40
Locatie: Waldbrücke im Grünenherzes Hollands

Re: workshop landschapsbouw

Bericht door Alro »

Ik weet dat er altijd Noch workshops werden gegeven bij Grootendorst in Woerden, maar ik zag er nu geen één op de planning staan. Misschien toch even contact opnemen, of beter, ga eens langs. Het is een leuke nette zaak en je wordt goed geholpen.


Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5075
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: workshop landschapsbouw

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Ik kan en wil best workshops geven voor 1 of meerdere mensen. Zowel bij mij thuis in Arnhem of op locatie( overal waar een treinstation in de buurt is of mijn aanvullend OV betaald word), zo iets heb ik ook al een keer gedaan tijdens een forumdag bij H@ns.

Ps; aan allen, workshops geven kan ik met schilderen en verouderen( met de materialen en technieken die ik gebruik) evt. ook als daar behoefte aan is.

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Hoontje
Moderator
Berichten: 4630
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: workshop landschapsbouw

Bericht door Hoontje »

N-spoorstore.nl heeft verschillende workshops door het jaar heen vaak. Houd hen in de gate!

Groetjes,

Hoontje



Onderwerp starter
heilko1970
Berichten: 43
Lid geworden op: 03 jan 2019 18:07

Re: workshop landschapsbouw

Bericht door heilko1970 »

Hoi Michiel,

Wat zou zo´n workshop kosten als er meerdere kandidaten zijn voor bij jou thuis?

Groet Heilko


Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5075
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: workshop landschapsbouw

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Hoi Heilko, alleen de materiaalkosten van de materialen die we gebruiken en evt. een bijdrage voor de catering. Wat dus de kosten zijn is een beetje afhankelijk van wat je zou willen( hoeveel materiaal er gebruikt word), op een bierviltje ben je met enkele euro's al heel ver, op A4 formaat gebruik je wat meer. Kijk als je fietsers en dat soort figuren uit mijn voorraad gebruikt dan lopen de kosten pas op maar dat kan ook voor kostprijs.

Ik kan denk ik maximaal 4 man werkend kwijt hier.

Stuur maar een PB als je verder wilt overleggen wat er kan en wat je zou willen( geld voor iedereen).

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5075
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: workshop landschapsbouw

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Zaterdag 21 Maart geef ik een landschapsbouw workshop bij de N-spoorstore, zie hier voor meer info.

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.

Onderwerp starter
heilko1970
Berichten: 43
Lid geworden op: 03 jan 2019 18:07

Re: workshop landschapsbouw

Bericht door heilko1970 »

Damn,dan kan ik niet.Dat is jammer zeg.

gr heilko


Plaats reactie