Bestelling geplaatst :P

Hier het forum van Mark van 't Hoff
Plaats reactie

Onderwerp starter
ppr1801
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 sep 2008 18:13
Locatie: hoogvliet

Bestelling geplaatst :P

Bericht door ppr1801 »

Hallo iedereen,

Ik zal me weer even voorstellen aangezien ik normaal alleen maar lees en maar weinig post. Mijn naam is Patrick, 22 jaar en woon in Rotterdam.

Ik ben erg benieuwd nar deze vrij nieuwe techniek voor modelbouw. Aangezien karton nog steeds gezien wordt als grof en dat er weinig details mee te maken valt, maar toen ik hier een paar voorbeelden zag denk ik dat ik de poging toch maar eens ga wagen naar karton en kijken wat eruit komt :D .

Mijn bestelling is geplaatst en zal mijn ervaringen hier posten van dit kersverse bedrijfje. .

groetjes,

Patrick

To be continued. . .



Onderwerp starter
ppr1801
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 sep 2008 18:13
Locatie: hoogvliet

Re: Bestelling geplaatst :P

Bericht door ppr1801 »

Hallo allemaal,

Na wat omstandigheden kon ik helaas niet eerder meer reageren maar hier alsnog het eerste deel van mij review.

2 dagen na de betaling had ik de bestelling al in de bus uiterst snelle bezorging dus terwijl in de voorwaarden staat dat het 2 weken kan duren. Wat mij betreft heel positief dus. De eerste indruk van de envelop die ik thuiskreeg leek erg dun. (tja, was alleen maar plastic bouwpakketten gewend). Het was wel heel stevig en goed verpakt zodat het moeilijk te vouwen is. Mijn eerste indruk was dus hoopgevend om het meteen open te maken :D.

Hier dan de verpakking die ik in de bus aantrof:
Afbeelding

Ik kon natuurlijk niet wachten en heb meteen de envelop geopend om te kijken hoe het eruit zag :D. (overigens ik heb gekozen om de handleiding zelf te printen ipv mee te laten leveren.)

Afbeelding

Nou wat ik dus besteld heb, een Erfafscheiding (Luxe muur met gebogen Panelen) en een Wachterswoning van het thema Klokkenlaan.

Even in detail wat je zoal krijgt aangeleverd als bouwpakket.

De erfafscheiding:

Afbeelding

Wachterswoning:

Afbeelding


En zeg nou zelf, daar gaan je handen toch van jeuken als je de onderdelen zo gedetailleerd ziet?

Conclusie:

D eerste indruk is al met al boven mijn verwachtingen, kwalitatief zeer professioneel geleverd en onbeschadigd (dat is wel eens anders met de post). Het enige puntje is dat vooral de grotere onderdelen makkelijk loslaten van het geheel, dus daar moet je enigzins op letten als je het uit de verpakking haalt.

Na de handleiding van internet gedownload te hebben, moet ik zeggen dat die heel gedetailleerd met foto's is en er goede tips in staan die ik natuurlijk ga gebruiken om dit te gaan bouwen.

De review van de bouw kunnen jullie snel verwachten ;)

mvg,

Patrick


Gebruikersavatar

BenQ
Berichten: 3242
Lid geworden op: 12 jun 2010 22:12
Locatie: Liemers

Re: Bestelling geplaatst :P

Bericht door BenQ »

Zondag een bestelling geplaatst voor perrons. En deze wilde ik 12-12 in Houten ophalen.
Toen ik de bestelling had geplaatst bleek de levertijd 2 weken te zijn, maar dit is gelukkig opgelost en kan ze dus wel zaterdag meenemen. :D
Daar ben ik dus heel blij mee.


Met vriendelijke groet,
Ben

Neuffen 4, gestopt met bouwen
Gebruikersavatar

mmhajvth
Kleinserie/Commercieel
Berichten: 752
Lid geworden op: 01 sep 2008 10:21
Locatie: Brabant

Re: Bestelling geplaatst :P

Bericht door mmhajvth »

Bij Markenburg maken we iedere bestelling werkelijk op maat.
We hebben dus geen grote voorraad en je bestelde producten komen dus niet zomaar van de plank.

Dat heeft voordelen en wellicht nadelen.
Een voordeel kan zijn dat wanneer je een Markenburg product wilt hebben in een andere kleur dan standaard wordt aangeboden, je alleen een belletje of mailtje hoeft te sturen met je wensen en dan kijken we samen naar hoe we je wensen zo goed mogelijk kunnen invullen.
Een nadeel kan zijn dat we je bestelling altijd nog moeten maken en dat kost wat tijd. We houden bij Markenburg aan dat we webshop bestellingen binnen twee weken kunnen verzenden. Meestal hebben we ruim voldoende aan die twee weken en wordt je bestelling zelfs binnen enkele dagen al verzonden. Soms is het druk en dan hebben we inderdaad die ruimte van twee weken volledig nodig.
Die maximale levertijd van twee weken geld inderdaad ook als je je bestelling graag komt ophalen op een beurs waar we met Markenburg staan.

Als er aanmerkelijk minder tijd zit tussen het moment van bestellen en de eerstvolgende beurs willen we natuurlijk wel proberen om toch alles op tijd af te hebben, alleen kunnen we dat van te voor niet garanderen. En in sommige gevallen moeten we ook constateren dat de kortere productietijd voor een bepaalde bestelling helaas niet te halen valt en dat we de desbetreffende bestelling wel af hebben voor een beurs die later gepland staat.

BenQ heeft zogezegd een beetje mazzel. We hebben ondanks de lekker drukke decembermaand zijn bestelling toch binnen 6 dagen gereed, zodat hij 'm morgen kan komen ophalen in Houten.
Ook is het voor ons heel fijn te merken dat in dit geval BenQ waardering heeft voor de bochten waarin we ons soms wringen om bestellingen tijdig af te hebben. Thanks!

Tot morgen op de beurs in Houten, voor wie daar allemaal heen gaan.

m.v.g.

Mark


Love to build realistic... ...let's be kind.
Plaats reactie