Basis Cursus Rocrail

Nieuwtjes, aankondigingen en aanbiedingen door N-Spoorstore-Freebit.nl
Gebruikersavatar

Jeroen
Berichten: 3889
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: Basis Cursus Rocrail

Bericht door Jeroen »

Ipio schreef: 10 aug 2020 13:36 Wim Ros is een Koploper expert en heden te dagen rijdt hij ook ITrain, je zou hem kunnen vragen? Niet geschoten is altijd mis.

Mvg. Marc
Ben ik bij! In de auto liggen: een koeltas voor biertjes, een weekendshopper vol lekkernijen voor bij de biertjes, wat zandzakken voor de broodnodige dekking tegen verdwaalde kogels en natuurlijk een parasol tegen de warmte. 7(8)7 :mrgreen: :mrgreen:

Kijk, dat Wim Ros, die ik hoog heb zitten qua kennis net als vriend Martin overigens, zelfs al naar Ytreen (die spellingscontrole, hé! :twisted: :lol: ) is overgestapt zegt mijns inziens al genoeg. Ik zou zelf ook graag voor t meer complexe werk ook iTrain (suggestie van iPad: Katharina :? ) gebruiken. Maar met mijn huidige simpele baanontwerp, voldoet een afstandsbewaking van de blokken en her en der wat mogelijkheden. Hier gebruik ik Koploper voor. Ik ken het programma een beetje, en voor mij voldoet het. Míjn deal is: laptop starten, Ecos startend “hit enter”, en rijden maar. Plus is dat dit ook gratis kan, dus koop ik van dat geld weer zo’n stomme Vectron.

Bij nader inzien leg ik de zandzakken virtueel al klaar bij deze! 7(8)7

J.


Afbeelding
Plaats reactie