Vakantiespektakel 2021

Nieuwtjes, aankondigingen en aanbiedingen door N-Spoorstore-Freebit.nl
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
H@Ns
Forum-Eigenaar
Berichten: 2335
Lid geworden op: 17 dec 2007 10:12
Locatie: Lochem

Vakantiespektakel 2021

Bericht door H@Ns »

Actieweek:

Onze Webshop is donderdag 29 juli vanaf ca. 11:00 uur ingericht met vele aanbiedingen, oftewel koopjes! Deze actie loopt door t/m maandag 2 augustus.

De actieweek in de winkel duurt van vrijdag 30 juli t/m zaterdag 7 augustus.
We hanteren onze normale openingstijden. Klik.

Online aanbiedingen:

- Onze webshop is de actie week uitgebreid met de categorie Vakantiespektakel. Hier vinden jullie onze online aanbiedingen.


Komt u naar onze winkel dan zijn er extra aanbiedingen:

Nieuw materiaal (Alleen winkel):
- Op alle nieuwe artikelen ontvangt u 5% korting. Ook op artikelen die al afgeprijsd zijn.
- Dit geldt voor alle artikelen die in de winkel aanwezig zijn. Dit geldt niet voor artikelen die gereserveerd zijn of die we moeten bestellen.


Gebruikt materiaal (Alleen winkel):
- Op alle gebruikte (rollend materiaal) artikelen met originele verpakking (OVP) ontvangt u 10% korting. (niet NS)
- Gebruikte artikelen die op onze website staan ontvangt u 5% extra korting.
- Gebruikte artikelen zonder originele verpakking (VVP) ontvangt u 15% korting. Of 5 halen 4 betalen. (niet NS)

Verspreidt over de winkel hebben we ook gebruikt materiaal liggen. Betreft gebruikte artikelen die niet op de website staan. Waaronder heel veel bouwdozen die niet meer in het assortiment voorkomen.


Wie weet tot in Lochem. Koffie en of thee staat voor u klaar.


Groet, Freebit team
Bijlagen
Vakantiespektakel 2021.jpg
Vakantiespektakel 2021.jpg (216.72 KiB) 1208 keer bekeken


http://www.freebit.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
http://www.n-spoorstore.nl N-Spoor treinen en accessoires

Marksintpancras
Berichten: 1544
Lid geworden op: 13 aug 2015 20:14
Locatie: Sint Pancras

Re: Vakantiespektakel 2021

Bericht door Marksintpancras »

7(8)7 zo jammer, vakantiespektakel |:( en dan dan koffie en thee klaar hebben. Sla ik nu de plank mis, maar waar is de ouderwetse biertafel en bittergarnituur en de sterke hobby verhalen bij de winkelier? Dat is toch het ware vakantiespektakel.

Wat ik nu het vreemde aan vind in deze hobby is dat als ik Fleischmann 731130 in tik in Google de advies prijs 189,90 is en tijdens vakantiespektal is die €154,-. Een winkelier heeft ook onkosten, en het is geen massa is kassa segment.
Op de hoek bij mij zit een winkelier die altijd standaard korting geeft op producten van Fleischmann oa, alleen qua support en garantie heb ik al veelvuldig deze korting in rook op zien gaan. Is onder andere de reden dat ik gestopt ben om daar in te kopen.
Even voor de goede orde H@ns, ik zeg niet dat bij jouw de garantie en support er niet is. Alleen dat gestunt met die prijzen zet ik mijn vraagtekens bij omdat er een aardige percentage verschil in zit met de adviesprijs van de fabrikant. En vroeger was dat prijsverschil minimaal (in de tijd dat je nog treinen kocht bij Bart Smit).


Met vriendelijke groet, Mark

Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5075
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Vakantiespektakel 2021

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Ik ben vandaag met Jaap bij H@ns geweest en het huidige aanbod in de winkels is echt heel interessant( naar mijn mening). Ik kwam dan ook met veeeeeeeeeeeeeel meer thuis als vooraf verwacht en dat vond mijn bankrekening niet zo leuk( die van H@ns wel hoop ik). Nadat ik een grote stapel had verzameld vond Ineke een doos om het in te pakken:
Afbeelding

Afbeelding
Nog nieuwe bouwdozen van merken die allang niet meer bestaan zijn altijd fijn en leuk om te leren kennen. Ik heb gebouwde gebouwen zat maar bouwdozen zeker wat ik nu heb gekocht is altijd welkom en bied meer vrijheid in het gebruik.

Afbeelding
Ik had nooit verwacht nu nog Greenmax bouwdozen tegen te komen. Ik heb nog veel spul in bestelling staan maar sinds 2012/13 is er niks meer geleverd. Ook wat ik zelf in Japan bestelde kwam niet meer dus om dit nog te vinden is wel heel mooi.

Afbeelding
Nog wat ander spul wat altijd welkom is in ongebouwde vorm.

Afbeelding
En dit nog van Vero en Faller bouwdoos heb ik er van allebei 2 en er liggen er van beide nog meer.

Voor in de winkel staan dozen met veel CIL dummy locs. Van veel locs zijn er ook meerdere dus dat maakt het extra interessant. H@ns ik hoop dat je ze nog een tijd in je collectie houd zodat ik de komende maanden nog regelmatig van dat spul kan komen kopen( mits een ander mij niet voor is natuurlijk). Oohja er liggen ook veel 1100en tussen en die kap daarvan is mooi, mooier als die van minitrix dus DEUVM.
Afbeelding

Oohja en dan moest er nog een boek voor Bjorn mee, had hij niet gevraagd ofzo maar ik vind het wat voor hem( en ja ik heb die zelf ook al 25 jaar ofzo).
Afbeelding

Dus ofwel, reden genoeg om naar Lochem te reizen en de tent bij H@ns leeg te kopen onder het mom "help H@ns de zomer door en vul uw voorraden aan".

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

acarailnerd
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 apr 2015 09:31

Re: Vakantiespektakel 2021

Bericht door acarailnerd »

Jouw post trok me over de streep Michiel! Gisteren naar Lochem geweest voor een geslaagd bezoek, ik was nog nooit in de winkel geweest. Leuk om lekker rond te struinen, beetje het beurgevoel, en ook niet met lege handen naar huis gegaan (wel iets minder, ik had uit zelfbescherming geen grote tas meegenomen : )


Groetjes,
Aca

Bouwt aan proefbaantje Gli Pomi: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=8998
Niet de enige aca+rail liefhebber: https://www.youtube.com/watch?v=wXjhszy2f9w ;)
Plaats reactie