Geen plaatjes meer uploaden 'De bijlagequota is bereikt.'

Nieuwtjes, aankondigingen en aanbiedingen door N-Spoorstore-Freebit.nl

Onderwerp starter
jowi

Re: Geen plaatjes meer uploaden 'De bijlagequota is bereikt.

Bericht door jowi »

Onzin. Er is ook nog zoiets als klantvriendelijkheid en service. Een ondernemer start een forum als dit voor 2 doelen, het nobele streven om de hobby te promoten, maar ook om er door die promotie iets aan te verdienen, en daar is niks mis mee. Zo'n forum op zich is dan een investering. En een investering kost geld. Dus moet je zorgen dat zo'n forum een success wordt. Dat lukt niet als je functionaliteit gaat beperken of de integriteit van je topics overlaat aan de gebruikers. Immers zij kunnen hun fotobucket etc stoppen en dan verdwijnt alles uit je forum...


Gebruikersavatar

Maurits71
Berichten: 2930
Lid geworden op: 26 okt 2008 07:17

Re: Geen plaatjes meer uploaden 'De bijlagequota is bereikt.

Bericht door Maurits71 »

Joahn even een vraag tussendoor , heet jij wel echt Johan, ik verdenk je namelijk ervan dat je anders heet.

Mag misschien toeval zijn maar we hadden een forum zuiger hier die op alles en iedereen commentaar had en er een sport van maakte om iedereen overstuur te maken. die grapjas is verdwenen en prompt een paar weken later kom jij op de proppen ?

Kan haast niet waar zijn dat er 2 van zulke ( en ul de puntjes maar zelf in ) op de wereld rondlopen.


Hills and Meadows on social media

For Hills and Meadows video channel please click here

For Hills and Meadows on facebook please click here

Onderwerp starter
jowi

Re: Geen plaatjes meer uploaden 'De bijlagequota is bereikt.

Bericht door jowi »

Wat een vraag weer zeg... en zo typisch voor dit soort fora...
Je vind me dus een "vul de puntjes zelf maar in". Dank je.

Nee, dit is mijn 1e account hier, en ja ik heet echt Johan.

Maar ik moet zeggen dat op trein- en zelfbouw forums nogal, hoe zeg dat netjes, lichtgeraakte, gefrustreerde figuren zitten, wiens eerste reactie naar 'nieuwelingen' een hele primaire, vijandige is. En die ook geen tegenspraak dulden. Als je ook maar een iets afwijkende mening hebt wordt je meteen afgemaakt. Dan ben je meteen eigenwijs en moet je het zelf maar uitzoeken. Meteen een sticker op je voorhoofd. Erg raar. Niet alleen hier, maar ook op beneluxforum merk ik dat. Je moet echt op eieren lopen... heel apart. En daar kan ik dus niet tegen, en ga ik hard tegenin.

Rare jongens die modelspoorders. Ik had gedacht dat het een hele gemoedelijke, vriendelijke community zou zijn, maar het is de meest aggressieve en onwelkome en bevooroordeelde die ik afgelopen jaren tegengekomen ben. Het geeft de hele hobby een wat onsmakelijk randje...

En ja hoor, het zal wel aan mij liggen :?



henri m
Berichten: 191
Lid geworden op: 12 nov 2013 19:11

Re: Geen plaatjes meer uploaden 'De bijlagequota is bereikt.

Bericht door henri m »

Jowi,

Ik ken jou niet persoonlijk, dus ben ik de laatste die jou aan wil vallen. Maar ik krijg het idee dat jij behoorlijk in de verdediging schiet, wat een begrijpelijke reden is. Jij krijgt rare verdenkingen naar je hooft geslingerd. Maar volgens mij is hier precies aan de hand wat ik ooit in het draadje "verkeerd gelezen" heb genoemd. Iemand zegt iets en een ander gaat er op in omdat hij of zij diegene kent waar iets over gezegd wordt. En dan heb je een sneeuwbal die heel snel heel groot wordt. Misschien is het beter dat jij H@ns (in een pb) vraagt over iets wat jou zelf tegenvalt op het forum. Op die manier krijg je vast en zeker een duidelijke antwoord en krijg jij geen rare verdenkingen naar je hoofd.

Maar ik ben natuurlijk geen baas op dit forum en ik heb er niks over te zeggen, maar dit is gewoon mijn idee.

Henri


Gebruikersavatar

Ad_M
Berichten: 4081
Lid geworden op: 24 feb 2013 18:31
Locatie: Lelystad

Re: Geen plaatjes meer uploaden 'De bijlagequota is bereikt.

Bericht door Ad_M »

Jowi / Johan,

Ik vind vrije meningsuiting erg belangrijk, net zo als die van Maurits...
Maar nog belangrijker vind ik tact, diplomatie en respect
Je komt ook niet iemands huis binnen en je gaat uitgebreid op de tafel zitten kakken omdat men de mening heeft dat het moet kunnen?

We hebben hier van hoogleraren tot autistische medemensen op het forum zitten en genieten van de hobby
Dat gaat allemaal goed met soms wat lange tenen (logisch, schrijven kent geen emotie)
Maar weet dat dit een verrekt goed / succesvol forum is waar men de moeite doet om elkaar te helpen en zelfs een lange reis niet uit de weg gaan.
(met of zonder jou, dat is jou keuze)

Mijn mening Johan, dat je nog veel te leren heb qua tact en respect als je op bezoek bent
En hoe je behoort om te gaan met je medemens en zeker je gastheer!
Niet reageren is ook (soms) een (wijs) antwoord...

Loop eerst eens een dag in iemands schoenen, voor je je mening vormt en uit op een publiekelijk forum
En wees dankbaar voor elke dag, en wat je gratis beschikbaar krijgt van anderen

Dit is het laatste wat ik hierover schrijft, ik vind het doodzonde om mijn energie hieraan te verspillen
Te veel mooie dingen om van te genieten...

Ad


Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen

Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
Gebruikersavatar

H@Ns
Forum-Eigenaar
Berichten: 2335
Lid geworden op: 17 dec 2007 10:12
Locatie: Lochem

Re: Geen plaatjes meer uploaden 'De bijlagequota is bereikt.

Bericht door H@Ns »

Hallo,

Het is wel weer genoeg geweest.

Draadje is gesloten.

groet,

Hans


http://www.freebit.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
http://www.n-spoorstore.nl N-Spoor treinen en accessoires
Gesloten