Martinenellen.nl is vernieuwd!! - volg de bouw van Marelburg

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Martinenellen.nl is vernieuwd!! - volg de bouw van Marelburg

Bericht door martindomburg »

Met volle trots mag ik aankondigen dat de nieuwe webiste van Ellen en mij zojuist online is gegaan:

Het oorspronkelijke berichtop social media:
Na lange tijd is het dan eindelijk gelukt en met volle trots presenteren Ellen en ik onze nieuwe website. We zijn er al een lange tijd mee bezig en het resultaat is er ook naar. De site is nog niet geheel ingevuld maar de lay-out evenals informatie en motorsport zijn al wel helemaal gereed.


De website moet een portal worden waarin we ons leven met de wereld willen delen. Ellen is vooral erg creatief en zal haar creaties showen en ook ons toekomstige kind zal wereldwijd bekend worden via martinenellen.nl. Martin zal zijn drukke leven proberen tentoon te stellen aan de wereld via de website en sociaal media. Martin kent een leven met extremen, aan de ene kant zijn voorliefde voor elektronica en modelspoor en aan de andere zijde een honger en ongekende passie voor motoren en snelheid.


Aanvankelijk wilden we de site pas online zetten als alles pagina’s waren ingevuld. Echter ging hier meer tijd inzitten dan gedacht en nu de datum nadert dat we ons kleine wonder mogen verwachten wilden we de site toch online zetten. We hebben ervoor gezorgd dat de belangrijkste pagina’s zijn ingevuld en op die manier kunnen we iedereen toch op de hoogte houden van ons leven en natuurlijk de kleine op komst!!! Vooral de komende weken worden spannend omdat Ellen rond Pasen is uitgerekend J Via onze website houden we iedereen op de hoogte met verhalen en foto’s.


De overige pagina’s worden ondertussen gewoon aangemaakt en via de home pagina houden wij u op de hoogte welke pagina’s zijn bijgewerkt. Dat houdt het toch een beetje spannend en geeft je een


Via ons gastenboek kunt u een berichtje achter laten aan ons :P (oftewel doen, tenzij je geen geweten hebt )


Groetjes Martin en Ellen
Op de website vertel ik alles over mijn belevenis in de modelspoor hobby, dit doe ik onder het kopje modelspoor en deze is nog niet helemaal af.

In mijn zoektocht bij mijn herstart haalde ik veel informatie van de site van Fantasia. Hier vond ik een nieuw medium welke een leuk aspect gaf op onze hobby: een webcam met chat. Een heel leuk idee waarvan ik vind dat meer mensen dat zouden moeten doen :P :P .

De chatsite had ik al een tijdje en ook deze is vernieuwd en hier heb ik dan ook op mijn chat een webcam ingebouwd. Deze komt vanaf morgen (zondag) online en hiermee kan je live meekijken met de bouw en testwerk aan Marelburg. Zodra ik aan de slag ga zet ik de cam aan en dan heb je live beeld en zie je de werkzaamheden. Via de chat kan je gezellig kletsen met andere forumleden en vragen stellen aan mij of een ander.

Ik gebruik maar 1 cam en het idee is dat hij ook mee gaat naar beurzen met de baan, dan heb je ook live beelden vanaf de beurs vloer (indien er wifi aanwezig is natuurlijk). Na Marelburg verhuist alles natuurlijk mee naar Erlebniswelt.:)

kortom kijk snel op http://www.martinenellen.nl !!!!!!!

Groetjes Martin


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Gebruikersavatar

Ron
Berichten: 3005
Lid geworden op: 17 mar 2010 03:51
Locatie: Huizen

Re: Martinenellen.nl is vernieuwd!! - volg de bouw van Marel

Bericht door Ron »

Waar haal jij toch de tijd vandaan :?: :?: :? :mrgreen:

gr. Ron.


Ik rommel maar wat aan!
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: Martinenellen.nl is vernieuwd!! - volg de bouw van Marel

Bericht door martindomburg »

ken je kopuh jonguh :geek:

:mrgreen:


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: Martinenellen.nl is vernieuwd!! - volg de bouw van Marel

Bericht door martindomburg »

Zojuist is de webcam geplaatst en zijn we on-air. De cam heeft geen defenitieve positie want ik kan hem constant verplaatsen wat een flexibele kijk geeft. Indien gewenst kan ik op die manier ook dingen laten zien.

Wanneer de cam online is varieert, ik heb geen vaste klus en knutsel momenten. gewoon wanneer ik even tijd heb :) Maar de chat is 24-uur online en altijd bereikbaar.

Ik ben nu even on-air tot een uurtje of 16.00 uur, dan moet ik even Ellen gaan helpen.

Groetjes Martin


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum

Paul B
Berichten: 554
Lid geworden op: 29 jul 2011 09:00

Re: Martinenellen.nl is vernieuwd!! - volg de bouw van Marel

Bericht door Paul B »

Fraaie site!


Plaats reactie