Hobbytrain Limburger Zigarre

Hier bespreken we materieel, evt naar aanleiding van een nieuwe aankondiging
Plaats reactie

Onderwerp starter
Peter Ruifrok
Berichten: 340
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:54

Re: Hobbytrain Limburger Zigarre

Bericht door Peter Ruifrok »

De ETA 176 (Zigarre tp3) komt wel voor op de ESU site, maar de BR517 (tp4) niet. Die is blijkbaar toch net weer iets anders geprogrammeerd door Hobbytrain. De laatste heb ik gekocht. E.e.a. laat onverlet, dat ik heel blij ben met deze aanschaf. Een prachtig model met prima rij eigenschappen en mooi geluid. En die functies zijn uiteindelijk makkelijk zelf te vinden. Overigens je link werkte niet, maar wel bedankt voor je moeite :D


Windows 10, iTrain pro, KATO N-spoor (Isseltalbahn), 2 x DR5000, 5 x DR4088, 2 x Digitrax DS64, 1 x Kuehn WD10, 3 x DR4018, 1 x DTS/DTC
Gebruikersavatar

Redskin
Berichten: 563
Lid geworden op: 16 nov 2010 22:56
Locatie: Zuid Holland of Florida

Re: Hobbytrain Limburger Zigarre

Bericht door Redskin »

Graag gedaan! ;) Past Hobbytrain niet Zimo-decoders toe? De MX648? De -gecombineerde en daardoor rommelige- handleiding vind je (dit keer écht! :) ) HIER.


Frank
(model-)treinliefhebber

Materieel D/A/CH/F/I, vanaf tijdperk II, MultiMaus, railsysteem Kato Unitrack, besturing TrainController

Onderwerp starter
Peter Ruifrok
Berichten: 340
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:54

Re: Hobbytrain Limburger Zigarre

Bericht door Peter Ruifrok »

Het is echt een ESU locsound 4. Ik heb een mailtje gestuurd naar ESU om ze te vragen de BR517 toe te voegen op hun site.


Windows 10, iTrain pro, KATO N-spoor (Isseltalbahn), 2 x DR5000, 5 x DR4088, 2 x Digitrax DS64, 1 x Kuehn WD10, 3 x DR4018, 1 x DTS/DTC
Plaats reactie