Introductie Modelspoor Design

Wesley Munnik (Thalys)
Plaats reactie

Onderwerp starter
Thalys
Kleinserie/Commercieel
Berichten: 539
Lid geworden op: 28 dec 2009 21:14

Introductie Modelspoor Design

Bericht door Thalys »

Allereerst een kleine herintroductie over mij zelf, na een beste tijd afwezig te zijn geweest op het forum.

Ik ben Wesley Munnik, 24 jaar oud en sinds 9 jaar werkzaam bij de Nederlandse Spoorwegen in de functie van monteur mechatronica en later als hoofdmonteur mechatronica in de werkplaats te Leidschendam.

Modelspoor Design combineert mijn 3 grootste interesses perfect met elkaar, namelijk modelspoor, technisch tekenen en 3D printen.

Mijn interesses op het gebied van modelspoor is toch Nederlands georiënteerd, gelukkig is hier de laatste jaren op N-spoor gebied veel uitgebracht door o.a. PIKO. Echter op scenery vlak is hierin weinig tot niks te vinden wat breed beschikbaar is. Zodoende heb ik mijn interesses in technisch tekenen en 3D printen ingezet om dit soort producten te kunnen ontwikkelen en te produceren.

De 2 partners welke ik achter mij heb staan, DTS modelspoor en Modeltreincentrum Amersfoort/Wierden hebben het laatste zetje gegeven om deze grote stap te wagen en de producten ook te gaan uitbrengen. Beide winkels hebben het volledige N-Spoor assortiment opgenomen en zullen in de toekomst uiteraard de nodige producten welke zullen volgen in het assortiment opnemen. Het H0 assortiment welke parallel naast het N-spoor ontwikkeld wordt zullen bij beide partijen leverbaar zijn.

Met vriendelijke groet,

Wesley Munnik

Modelspoor Design

Afbeelding


Met Vriendelijke Groet,

Wesley Munnik

https://www.modelspoordesign.nl/

Pleun
Berichten: 203
Lid geworden op: 09 aug 2013 18:16

Re: Introductie Modelspoor Design

Bericht door Pleun »

Goed initiatief!

Komen er ook bouwpaketten van de dubbelspoor portalen?

Klein verbeter puntje:
Ik zie in de beschrijvingen van de producten nergens voor staan of het H0 of N producten staan.
De gemiddelde N-spoorder zal denk ik er vanuit gaan als er niet specifiek N-spoor bij staat dat het voor H0 is.



Onderwerp starter
Thalys
Kleinserie/Commercieel
Berichten: 539
Lid geworden op: 28 dec 2009 21:14

Re: Introductie Modelspoor Design

Bericht door Thalys »

De bouwpakketten van dubbelspoor portalen gaan er zeker komen. Een datum kan ik hier nog niet aanhangen maar zal niet lang moeten duren.

Op dit moment is de gehele site nog met de N-spoor producten gevuld en nog geen H0 producten, zodra deze op de site komen zullen de schalen elk een gescheiden pagina krijgen per rubriek. Dus een pagina bovenleidingsportalen N en een pagina bovenleidingsportalen H0 bijv. Ook zullen de product titels de schalen nog vermeldt gaan krijgen.

Met vriendelijke groet,

Wesley Munnik

Modelspoor Design


Met Vriendelijke Groet,

Wesley Munnik

https://www.modelspoordesign.nl/
Plaats reactie