Betonnen abri bushalte/treinhalte


Onderwerp starter
Bouwe
Kleinserie/Commercieel
Berichten: 1308
Lid geworden op: 28 sep 2008 15:15

Betonnen abri bushalte/treinhalte

Bericht door Bouwe »

Af en toe zie je ze nog zomaar opdoemen: betonnen abri's welke bij bushaltes en enkele treinhaltes (o.a. Achter de Hoven/Leeuwarden) stonden om de wachtende reiziger toch enige beschutting te geven tegen de weerselementen.
De abri heb ik in 4 uitvoeringen beschikbaar gesteld bij Shapeways. De abri's zitten in een setje van 2 en dienen zelf nog van de juiste kleur te worden voorzien. Onder de dragers zitten pennetjes waarmee de abri in de ondergrond is in te steken. Bij de glazen versies van de abri dient u zelf nog een stukje transparant styreen van 0.5 mm aan te brengen, deze wordt niet meegeleverd.

Afbeelding
Lange versie geheel van beton, te bestellen via deze link: Betonnen abri lang

Afbeelding
Lange versie van beton en glas. Het stukje glas wordt niet meegeleverd en kunt u maken uit transparant styreen van 0.5 mm dik. De wanden zijn voorzien van gleuven waar het styreen in kan worden bevestigd. Te bestellen via deze link: Abri lang glas

Bovenstaande abri's zijn ook te bestellen in een kortere versie zoals deze vooral op het platteland waren te vinden. Deze versies zijn uiteraard korter en hebben geen middenwand. Ook weer per setje van 2 en ongeschilderd:
Korte betonnen versie: Korte betonnen abri en
Korte betonnen/glazen versie: Korte betonnen/glazen abri Ook hier dient u zelf nog te zorgen voor een transparant stukje styreen van 0.5 mm voor het glas. Deze wordt niet meegeleverd.

Veel bouwplezier!

mvg Bouwe


Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways
Plaats reactie