Martin's Zijspoor: God wat ben jij dom!!!!

Domburg Train Support
Plaats reactie

Rick
Berichten: 1617
Lid geworden op: 01 sep 2008 13:19

Re: Martin's Zijspoor: God wat ben jij dom!!!!

Bericht door Rick »

WilcoV schreef:Iemand kan ook een 'afwijking' hebben die je niet aan de tekst kan zien.
Maar dan moet dat aangegeven worden, anders ga ik er in ieder geval van uit de ander een 'normaal' persoon is (mag je dat tegenwoordig zeggen?). Er zit al een heel verschil tussen 'hoe moet ik dit aansluiten?' en 'hoe moet ik dit aansluiten, ik begrijp de handleiding niet goed door ...'. Ik ben eerder geneigd om te helpen bij iemand die zelf al iets heeft geprobeerd of opgezocht dan bij iemand die niks heeft gedaan. Al gaan we nu af van domme vragen en meer naar hoeveel moeite mensen zelf nog willen doen.
WilcoV schreef:Toch moet ik ook weer aangeven dat ik het op dit forum over hat algemeen beter vind gaan dan op een ander spoorforum. Misschien zijn N spoorders toch iets schappelijker? :ugeek:
Nou, ik heb hier ook wel wat voorbij zien komen ;)


Gebruikersavatar

WilcoV
Berichten: 2887
Lid geworden op: 17 dec 2015 22:42
Locatie: Bemmel

Re: Martin's Zijspoor: God wat ben jij dom!!!!

Bericht door WilcoV »

Tsja, niet iedereen loopt te koop met zijn of haar beperkingen. Ik heb in mijn eigen omgeving gezien wat dat voor frustraties bij mensen te weeg kan brengen en hoe veel het iemand kost om een probleem toe te geven. Ach ik help mensen als ik kan, geef antwoord en probeer daar zo normaal mogelijk te doen en als ik cynisch dreig te worden, reageer ik gewoon niet. Dat is namelijk ook een keuze, als je vind dat een vraag niet kan, te dom is voor antwoorden of wat dan ook, kan je ook gewoon kiezen om niet te reageren.
Horken hebben we overal en die bereik je ook met dit soort discussies niet ben ik bang. Maar ik snap je wel Rick soms moet je eigenlijk eerst even slikken, dan tot tien tellen en dan pas nadenken hoe zou ik gaan reageren. Dan pas reageren en soms is dat moeilijk, want hoe meegaand we ook zijn, hoe goed we ook in deze discussie proberen om eens anders te kijken, ook wij zijn gewoon mensen van vlees en bloed.


Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie
Plaats reactie