DTS mededeling: Kerstgroet, update ontwikkelingen

Domburg Train Support
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

DTS mededeling: Kerstgroet, update ontwikkelingen

Bericht door martindomburg »

Namens het gehele team wensen we u
fijne feestdagen en een gezond en spoors 2019!!!

We zijn we gesloten van 22 december 2018 t/m 6 januari 2019.

Dit jaar voor ons niet als vakantie maar omdat er wat belangrijke veranderingen doorgevoerd gaan worden. Hierbij een kleine update van hoe het er in het mooie Ermelo voor staat:

Verhuizen
Afgelopen dinsdag hebben Ellen en ik na lang wachten eindelijk de sleutels gekregen van onze nieuwe woning in Ermelo. Er moet flink geklust worden en daarvoor hebben we 3 maanden uitgetrokken. Het is even aanpoten maar dan hebben we wel een droom van een huis!

Webshop
Achter de schermen word er hard gewerkt aan de nieuwe webshop. We hebben inmiddels de belangrijkste producten (ruim 1000) ingevoerd maar we zijn er nog lang niet. De verwachting is dat we straks 2000+ artikelen in de webshop hebben staan. Komende week worden alle orders ingevoerd en de webshop verder gereed gemaakt voor lancering.

Op zondag 30 december zal de oude webshop offline gaan en gaan we de huidige voorraad tellen en invoeren in de nieuwe webshop. Zodra dit gereed is dan zal later die dag de nieuwe webshop online komen en vanaf dat moment kunt u bestellen in de nieuwe omgeving. Vandaag is de inrichting van de website aangepast en online gegaan, u kunt de webshop nu benaderen via een grote blauwe knop bovenaan de pagina en op de homepagina.

U kunt de nieuwe webshop live volgen op http://www.dtswebshop.nlen wanneer gewenst alvast een account aanmaken.

Ombouwservice
Christian begint snel te leren en met deze goede progressie begint er schot in de zaak te komen. Christian zal het gehele ombouwwerk gaan overnemen van me omdat ik te druk ben met alle aanvragen voor support en de orders uit de webshop. Met deze taakverdeling hopen we sneller te kunnen leveren en vaker op huisbezoek te kunnen komen. Het uitleveren van het ombouwwerken komt inmiddels goed op gang, en de achterstand begint te krimpen.

Als tweede kunt u op de website zien dat het aanmelden van ombouwwerk is veranderd. Waar vroeger de knop van de webshop zat, komt u nu op een pagina met alle informatie over onze ombouwservice en een nieuw aanmeldformulier.

DTS Special van de PIKO NS 2400

Begin januari ga ik weer verder op zoek naar de mogelijkheden van de NS 2400 (N) van Piko. Omdat PIKO alle aux uitgangen van de decoder standaard gebruikt moet er een tweede decoder in de loc geplaatst worden. Er is inmiddels een kandidaat gevonden die plaats kan vinden in de locomotief. Uitdaging hierbij is nog om bij de sound versie de functiemapping van het geluid aan te passen, deze laat zich niet op de standaard manier aanpassen is gebleken. Ik zie een leuke uitdaging!

Knipperlichten zullen absoluut mogelijk worden, waar ik heel nieuwsgierig naar ben zijn digitale koppelingen. Ik heb ze als passend gekregen in de loc door een paar aanpassingen aan te brengen, alleen ben ik hier nog niet tevreden over.

Er is dus nog veel research te doen en dat zal ik in januari op gaan pakken. Mijn streven zal zijn om op Rail 2019 een werkende special te laten zien aan het publiek.


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Plaats reactie