Workshop Beginnen met digitaal rijden, 31 augustus

Domburg Train Support
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Workshop Beginnen met digitaal rijden, 31 augustus

Bericht door martindomburg »

Wil je beginnen met digitaal rijden maar weet je niet waar je moet beginnen? Wil je wel eens wat meer weten over het hybride Dinamo besturingssysteem of het meer bekende DCC?
Een veel gevraagd en getergerd vraagstuk bij veel beginnende digitaalrijders: Waar moet ik nu beginnen?

In deze cursus leg ik u huiselijke sfeer de diverse systemen uit en hun werkingen aan de hand van beeld en demonstratie. Hierbij zal het hoofdzakelijk gaan over DCC- en hybride systemen. Aan de hand van een stappenplan proberen wij de cursisten een bewuste keuze te laten maken over de te volgen weg. De bedoeling is dat u ontdaan van veel vragen en met een goed richtingsgevoel weer naar huis gaat.

In een groot deel van de cursus gaan we dieper in op de werking van het digitale systeem en de voor- en nadelen ten opzichte van de verschillende besturingsvormen.

Als mijn doel van de dag slaagt dan heb je een helder beeld van wat je precies wilt. Het is niet zo dat u na afloop van de workshop aan uw lot word overgelaten. Buiten het gegeven dat u als deelnemer 5 tot 10% korting krijgt op alle centrales in de aanschaf ervan kunt u ook genieten van:

Volledige support via email, de portal, whatsapp of teamviewer. (gratis)
Bij aanschaf van uw systeem krijgt u ook support aan huis als u dat wilt.
Als deelnemer ontvangt u dan een korting op de aanschaf van uw startset.
Als dealer kan DTS op al zijn producten fabrieksgarantie geven.
Tijdschema:

Inloop vanaf 9.30 uur

Start workshop om 10.00 uur

Tussendoor krijgt u de welbekende Lunch van Ellen bestaande uit huisgemaakte soepen en broodjes.

Geschat einde van de workshop 16.00 uur.

Adres van de locatie: Workshop ruimte te Ermelo

Inschrijven kan door de workshop in de webshop te bestellen.

Klik hier om je in te schrijven!!!


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Plaats reactie