DTS WORKSHOPS: Bekijk nu gratis onze workshop Beginnen met digitaal rijden!

Domburg Train Support
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

DTS WORKSHOPS: Bekijk nu gratis onze workshop Beginnen met digitaal rijden!

Bericht door martindomburg »

Vrienden,

Zoals jullie in mijn nieuwsbrief hebben kunnen lezen (Het hele verhaal is hier te lezen) heeft de Corona crisis mij gedwongen om met een nieuwe blik naar de manier van service verlening te kijken van DTS.

Een van die punten zal zijn dat de workshops niet zo gemakkelijk meer kunnen als vroeger. Er zijn een paar workshops waar ik geen afscheid van kan nemen zoals de iTrain en ombouwworkshops. Maar er zijn ook een aantal workshops die ik wel op een andere manier aan kan bieden.

Ik heb besloten deze gratis ter beschikking te stellen. Ja ik weet het, zo geef ik kennis weg.... Nu kan ik een heel degelijk betoog houden over zaaien, oogsten, hobbysegmenten en verdienmodellen. Maar laten we het lekker simpel houden, ik hoop gewoon dat jullie hier wat aan gaan hebben :lol: Het is en blijft een hobby :)

De eerste workshop welke ik in digitale vorm heb ingesproken is de workshop "Beginnen met digitaal rijden" en deze is vanaf heden gratis te bekijken op mijn Youtube kanaal, en natuurlijk hierzo. Veel kijkplezier!

(U kunt hier ook de powerpoint downloaden in pdf formaat)



Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Plaats reactie