Hallo allemaal,
Bij deze stel ik mij ook even voor. Ik ben Stijn en ik ben 18 jaar. Ik studeer sinds kort in Breda nadat ik 17,5 jaar heb gewoond in Zuid-Limburg. Ik ben ongeveer 3 jaar geleden begonnen met modelspoor, omdat ik het gamen wel langzamerhand zat begon te worden. Ik ben toen begonnen met een kleine treintafel en dit werd vooral gebruikt om verschillende dingen en technieken van de modelspoor wereld uit te proberen. Dit ging soms goed en soms ook fout. Gelukkig leert men snel van die fouten. Al snel werd het duidelijk dat ik uit huis ging en daarom heb ik de baan afgebroken.
Nu in Breda begin ik dus weer “opnieuw” en heb ik de ruimte om een klein rangeer baantje te maken. Ik probeer verder alles qua scenery en materialen vrij goedkoop te houden omdat het eenmaal een vrij dure hobby is, zeker voor een student haha. Ook zal ik een vrij laag tempo hebben omdat de studie en het op jezelf wonen en alle andere bijbehorende activiteiten ook tijd in beslag nemen. Gelukkig leer ik elke keer iets nieuws als ik bezig ben met deze hobby en dit komt ook mede door dit forum, dus dank daar voor.
Stijn
Even voorstellen
Re: Even voorstellen
Hoi Stijn,
Leuk om weer eens iemand van een jongere generatie hier aan te treffen.
Veel plezier met de hobby, die altijd gepaard gaat met vallen en weer opstaan, uitproberen en uiteindelijk iets moois neerzetten.
Leuk om weer eens iemand van een jongere generatie hier aan te treffen.
Veel plezier met de hobby, die altijd gepaard gaat met vallen en weer opstaan, uitproberen en uiteindelijk iets moois neerzetten.
Groet,
Rico (momfer)
Centrale: DCC-Ex | Arduino Mega + Motor shield
Besturing: EXRAIL | Traintastic | RocRail | Engine Driver | DecoderPro
Rails: Minitrix / Fleischmann Piccolo
En hier vind je de bouw van mijn kerstbaan en Starten met EXRAIL
Rico (momfer)
Centrale: DCC-Ex | Arduino Mega + Motor shield
Besturing: EXRAIL | Traintastic | RocRail | Engine Driver | DecoderPro
Rails: Minitrix / Fleischmann Piccolo
En hier vind je de bouw van mijn kerstbaan en Starten met EXRAIL
Hallo Stijn,
Hartelijk welkom op het forum.
En veel plezier met deze geweldige hobby.
m.vr.gr.
Hnas
Hartelijk welkom op het forum.
En veel plezier met deze geweldige hobby.
m.vr.gr.
Hnas
XPS, Fleischmann Piccolo, Anyrail, iTrain
De bouw van mijn baan op het forum: XPS-baan
De bouw van mijn baan op het forum: XPS-baan
Welkom op het forum Stijn (en in Breda).
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Welkom Stijn op het N - forum .
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093