foto Plaatsen

Nieuw op ons forum? Kijk even hier voor het e.e.a. aan belangrijke informatie.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Wouter
Berichten: 118
Lid geworden op: 29 dec 2021 18:40

foto Plaatsen

Bericht door Wouter »

Hallo Forumleden,
Kan en wil iemand mij vertellen hoe ik in een bericht op het forum een foto mee kan sturen ik zou niet weten hoe dit moet maar men is nooit te oud om te leren denk ik met vriendelijke groet Wouter.



piksov
Berichten: 1402
Lid geworden op: 02 nov 2010 09:31
Locatie: Hilversum

Re: foto Plaatsen

Bericht door piksov »

Hallo Wouter,

onderaan ieder onderwerp is een tekstveld waarin je kan reageren, druk je dan op de verstuur knop dan plaats je jouw reactie onder het onderwerp.

Precies onder dat tekst veld zit een knopje / link met de tekst "Add image to post"

Als je daar op klikt, dan komt er een nieuw scherm waarin je je plaatje kunt plaatsen enz.

Probeer maar eens.

groet,
Guus


Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5045
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: foto Plaatsen

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Hoi Wouter, er is in het verleden al het nodige geschreven of het plaatsen van foto's. Bij mijn zoektocht net daar naar zie ik dat we op dit forum eigenlijk een sticky topic in de rubriek "nieuw hier" missen met uitleg zoals die er wel voor het plaatsen van youtube filmpjes is.

Links onder aan het vak waarin je je bericht typt vind je een blauwe knop "add image to post". Als je daar op klikt krijg je een pop-up van postimage waarmee je een foto kan uploaden en gebruiken in je bericht. Hoe dat precies werkt weet ik niet uit m'n hoofd omdat ik een eigen website heb en daar m'n foto's upload.

Het makkelijkste kan je als je een bericht met meer dan alleen tekst typt de knop "volledige bewerker & voorbeeld" gebruiken. Daarin heb je boven in een hele rij knoppen waar je vanalles mee kan doen. Redelijk in het midden zie je een knop met een afbeelding. Als je daarop klikt word er een [img][ /img] in je scherm geplaatst( zonder de spatie). Als je dan tussen die [img][ /img] de link van je afbeelding plakt word je afbeelding als het goed is gegaan zichtbaar gepost in je bericht. tijdens het typen ziet dat er dan zo uit: [img]https://neudalhausenstadbahn.nl/galleri ... C48067.jpg[ /img]( zonder de spatie)

Hopelijk kan je hiermee vooruit, anders gewoon door vragen.

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.

Onderwerp starter
Wouter
Berichten: 118
Lid geworden op: 29 dec 2021 18:40

Re: foto Plaatsen

Bericht door Wouter »

Hallo Guus en ook Michiel hartelijke dank voor jullie uitleg ik ga hiermee aan het werk nogmaals dank hiervoor mvg Wouter


Plaats reactie