Kant en klare draaiorgels

Plaats reactie

Onderwerp starter
AVT Products
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 sep 2015 18:25

Kant en klare draaiorgels

Bericht door AVT Products »

Maakt onbekend onbemint? Speciaal voor N-spoorrijders had ik besloten mijn draaiorgels ook in kant en klare vorm uit te brengen. Met als resultaat: geen enkele reactie. Daarop heb ik maar besloten daar mee te stoppen. Ik heb er nog 4 in voorraad (2 gele en 2 turquoise zie foto's). 2 worden er geleverd in combinatie van een orgelman plus centenman (€27,50 excl. verzendkosten) en 2 met alleen de centenman (€25 excl. verzendkosten). Vanwege de absolute 0-vraag naar de draaiorgels in schaal N (???) heb ik moeten besluiten geen nieuwe orgelmannen te laten maken (het zijn dure, hoge resolutie 3D prints die ik alleen in veelvoud kan laten maken). Grijp nu dus je kans als je nog een complete set wilt hebben. Mail me met je belangstelling op info@Avtproducts.com. Kijk op http://www.Avtproducts.com ook gerust even rond naar o.a. mijn MP3 geluidsmodules. Op de combinatie van een draaiorgel en een geluidsmodule krijg je €5,00 korting. Wat is er leuker dan een draaiorgel met geluid erbij op je modelbaan?
Bijlagen
AVT draaiorgels voorkant.JPG
AVT draaiorgels voorkant.JPG (124.32 KiB) 10412 keer bekeken
AVT draaiorgels achterkant.JPG
AVT draaiorgels achterkant.JPG (125.18 KiB) 10412 keer bekeken
Centenman.JPG
Centenman.JPG (118.31 KiB) 10412 keer bekeken
Orgelman.JPG
Orgelman.JPG (110.83 KiB) 10412 keer bekeken


Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3600
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: Kant en klare draaiorgels

Bericht door maarten »

Leuk product!

Ik heb je post alleen wel een paar keer moeten lezen maar ik denk dat het zo zit:
- Een complete set bestaat uit orgel, centenman en orgelman à € 27,50 Hiervan zijn er nog 2 beschikbaar.
- De orgelmannen zijn bijna op en worden niet meer bijgemaakt.
- Dan zijn er nog 2 sets met orgel en centenman. Prijs?
- Daarna is alles op en wordt er niets meer bijgemaakt?

Tip: als je wat wilt verkopen kun je het beter wat minder verbitterd beschrijven! ;-)

En inderdaad, in dit geval denk ik inderdaad onbekend maakt onbemind. Lijkt mij een hele leuke aankleding op elke Nederlandse baan!


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.

Onderwerp starter
AVT Products
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 sep 2015 18:25

Re: Kant en klare draaiorgels

Bericht door AVT Products »

Als het verbittert overkomt, dan is dat niet de bedoeling. Het is bedoeld als constatering. Maar goed, er is kennelijk meer niet duidelijk.

Dus nog beschikbaar:

2 sets draaiorgel met centenman + orgelman. Gebouwd en geschilderd Kosten €27,50
2 sets draaiorgel met centenman. Gebouwd en geschilderd. Kosten €25,00
40 sets draaiorgel met centenman. Bouwpakket. Kosten €17,50

Als er onverwachts toch veel (circa 20 stuks) vraag is, kunnen de orgelmannen natuurlijk wel degelijk gemaakt (geprint) worden.

Ik hoop dat het zo duidelijker is. :)



Onderwerp starter
AVT Products
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 sep 2015 18:25

Re: Kant en klare draaiorgels

Bericht door AVT Products »

Inmiddels 1 set van een draaiorgel met een centenman en de orgelman verkocht.


Gebruikersavatar

Ad_M
Berichten: 4078
Lid geworden op: 24 feb 2013 18:31
Locatie: Lelystad

Re: Kant en klare draaiorgels

Bericht door Ad_M »

Ze zijn HEEEL gaaf!!!!
Zit er al een tijd op te loeren, maar GB is nog niet zo ver....
Ik zou graag een modern onderstel willen hebben

Mvg,
Ad


Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen

Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D

Onderwerp starter
AVT Products
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 sep 2015 18:25

Re: Kant en klare draaiorgels

Bericht door AVT Products »

Het was kennelijk onbekend en niet onbemind. Alle kant en klare draaiorgel-sets zijn verkocht. Een bouwpakket met centenman kunt U bestellen op http://www.avtproducts.com. Heeft U bij nader inzien toch liever een kant en klaar exemplaar, neem dan via info@avtproducts.com contact met mij op. Ik zet U dan op een lijst van geïnteresseerden voor een kant en klaar draaiorgel. Bij voldoende bestellingen hiervoor produceer ik er dan nog een paar.

Mijn MP3 geluidsmodules zijn universeel inzetbaar; kerkklokken, bosgeluiden, een blaffende hond, overwegbel, etc.etc. Zie http://www.avtproducts.com


Gebruikersavatar

martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: Kant en klare draaiorgels

Bericht door martindomburg »

De modules zijn ook verkrijgbaar via de Webshop van Domburg Train Support. Hier vind u ook de speciale voedingsprint om de geluidsmodules middels 12VDC te kunnen voeden onder uw modelbaan.

Groetjes

Webshop link


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Plaats reactie