Hbis

Met het voortschrijden van de techniek wordt het steeds interessanter om zelf modelnummer te (laten) ontwerpen en printen. Dat geldt voor complete modellen van locs, rijtuigen, auto's, schepen, etc. tot schakelkasten, trappen, airco's en noem maar op. In dit forum kun je al je vragen kwijt over alles wat met 3D printen te maken heeft. Maar je kunt ook laten zien wat je gemaakt hebt.
Gebruikersavatar

Ipharra
Berichten: 504
Lid geworden op: 28 jan 2019 18:27
Locatie: West-Friesland

Re: Hbis

Bericht door Ipharra »

Hallo allemaal,

Heb intussen contact via Pb gehad met Jos, ik heb nog wat meer rijtuigen liggen waar ik ook andere nummers op wil hebben. Moest maar doorgeven wat ik wilde hebben en dan kwam het dik voor elkaar volgens Jos.

Ik heb de wagon nummers van het UIC1 (1968-1977) op het oog. Goed te horen dat het beladingsraster al eens geprint is voor de 1910, lastig een goede foto te vinden met een scherp opschrift. Ga morgen op zoek naar de opschriften van de 1930, denk dat ik al wat gevonden heb. Nummer is niet zo spannend, genoeg boeken waar deze terug te vinden zijn, maar de rest is wat lastiger.

Groeten, Guus


Groet Guus,

Tijdperk 1957-1975, diesel, met Franeker als thema van mijn baan. Z21, iTrain Pro
Drie keer linksaf is ook rechtsaf.
Plaats reactie