Nieuws september 2017

Hier het forum van Mark de Hollander
Plaats reactie

Onderwerp starter
Marksintpancras
Berichten: 1544
Lid geworden op: 13 aug 2015 20:14
Locatie: Sint Pancras

Nieuws september 2017

Bericht door Marksintpancras »

Ben nu net 3 weken gestart, het begin is er.

Op de website is nu ook de prijzenlijst te downloaden, mocht er genoeg afnamen zijn, dan zal er ook een webshop geopend worden.

Tevens zal ik op Houten Digitaal staan in december 2017.

In 2018 zal ik op 3 en 4 maart op de Noordhollandsche modelspoordagen aanwezig zijn met de ombouwservice.

Tevens is is de ESU programmeer service van start, extra interessant voor mensen uit Noord-Holland, omdat ik in de buurt zit van de grootste modelspoorwinkel van Noord-Holland.


Met vriendelijke groet, Mark

Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12

robert
Berichten: 702
Lid geworden op: 23 feb 2010 20:38

Re: Nieuws september 2017

Bericht door robert »

hoi Mark,

je had het al aangepast zag ik

groet Rob

PS doen ze bij die grootste zelf niet aan geluiden opzetten?


Met groet Rob

Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."

Onderwerp starter
Marksintpancras
Berichten: 1544
Lid geworden op: 13 aug 2015 20:14
Locatie: Sint Pancras

Re: Nieuws september 2017

Bericht door Marksintpancras »

Beste Rob,

Ja, bij die grootste doen ze het ook wel, geluiden programmeren. Alleen nu hebben de mensen een keuze qua tarief.


Met vriendelijke groet, Mark

Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12

robert
Berichten: 702
Lid geworden op: 23 feb 2010 20:38

Re: Nieuws september 2017

Bericht door robert »

hoi mark,

Op zo'n manier, altijd prettig om keuze te hebben. Ga/ kan je ook d&h geluiden aanpassen/programmeren?

met vriendelijke groet Rob


Met groet Rob

Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."

Onderwerp starter
Marksintpancras
Berichten: 1544
Lid geworden op: 13 aug 2015 20:14
Locatie: Sint Pancras

Re: Nieuws september 2017

Bericht door Marksintpancras »

Beste Rob,

Ja, dat is in de toekomst wel de bedoeling.

Eerst maar even wat geld binnen laten komen om verder te investeren, ivm Houten Digitaal en de Noordhollandsche modelspoordagen dien ik ook het een en ander te investeren.

Maar de grootste verkoopt alleen Uhlenbrock en ESU decoders, en de natuurlijk de treinfabrikanten decoders.

Willen mensen andere merken decoders in hun trein die ze bij de grootste kopen, dat kan, ik lever ze. Dan kan ik soms wel op zaterdagen zorgen dat de decoder daar af te halen is.
Hoe meer mensen positief zijn over mijn service, hoe eerder de grootste mijn toegevoegde waarde ziet.


Met vriendelijke groet, Mark

Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12
Gebruikersavatar

martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: Nieuws september 2017

Bericht door martindomburg »

robert schreef:hoi mark,

Op zo'n manier, altijd prettig om keuze te hebben. Ga/ kan je ook d&h geluiden aanpassen/programmeren?

met vriendelijke groet Rob
Tot mark zover is kan dat eventueel ook via mij gedaan worden.


@ Mark, goed bezig kerel!!


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Plaats reactie