Eindejaarsactie & Cadeaubon Winnen!

Hier het forum van Panzer-Shop
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Panzer-Shop
Kleinserie/Commercieel
Berichten: 700
Lid geworden op: 25 feb 2019 12:57

Eindejaarsactie & Cadeaubon Winnen!

Bericht door Panzer-Shop »

Hallo allemaal,

2021 loopt op zijn einde we gaan een nieuw jaar in, 2022!

In het moeilijke jaar 2021, waar we allemaal de negatieve gevolgen van het coronavirus zagen, was hobbyen gelukkig vaak een leuke tijdsbesteding. 2021 was voor mij ook de eerste keer dat ik dit bedrijf een heel jaar fulltime deed en het is enorm uitgebreid! Momenteel hebben we meer dan 1100 artikelen in de webshop, verdeeld over schaal N, TT & Z. De hoeveelheid positieve feedback en bestellingen die we hebben ontvangen is ver boven mijn verwachting, en 2022 zal weer een jaar van grote expansie zijn voor Panzer-Shop.nl. Ik weet niet precies wat de toekomst zal brengen, maar ik heb een aantal geweldige ideeën die de modelbouwer vreugde zullen brengen.

Om te vieren dat dit jaar ten einde loopt, en de groei die het bedrijf heeft doorgemaakt, wil ik jullie allemaal bedanken met 10% korting op ALLE ongeverfde artikelen in de webshop. Dit betekent alle ongeverfde voertuigen, figuren, banken, vuilnisbakken, decals en meer!

Als u de code ''2022'' in de winkelwagen invoert, wordt de korting automatisch berekend. Deze korting is geldig van 21-12-2021 t/m 31-12-2021. Ook wordt er een cadeaubon van 100 euro gewonnen door 1 persoon die de kortingscode gebruikt, om te besteden in de winkel!

Voor nu wil ik je bedanken voor je enthousiasme voor de hobby en onze producten in 2021, en ik wens jullie allemaal een goede gezondheid en een goede kerst en een gelukkig nieuwjaar!

https://www.panzer-shop.nl

Kevin
Panzer-Shop.nl


Gebruikersavatar

WilcoV
Berichten: 2887
Lid geworden op: 17 dec 2015 22:42
Locatie: Bemmel

Re: Eindejaarsactie & Cadeaubon Winnen!

Bericht door WilcoV »

Vanuit de Betuwe ook aan jou de beste wensen en heel veel goeds voor het nieuwe jaar op modelbouwgebied gewenst.
Hoewel ik dit specifiek aan jou toeschrijf denk ik dat we blij moeten zijn met initiatieven zoals jij die onderneemt. Het verlevendigt de spoorbaan voor specifieke landenrijders enorm. Ga vooral zo door.


Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Panzer-Shop
Kleinserie/Commercieel
Berichten: 700
Lid geworden op: 25 feb 2019 12:57

Re: Eindejaarsactie & Cadeaubon Winnen!

Bericht door Panzer-Shop »

Bedankt Wilco! Ik ga mijn best doen! :)


Plaats reactie