Wehrmacht Figuren

Hier het forum van Panzer-Shop
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Panzer-Shop
Kleinserie/Commercieel
Berichten: 700
Lid geworden op: 25 feb 2019 12:57

Wehrmacht Figuren

Bericht door Panzer-Shop »

Hallo,

Deze week presenteren wij u 7 nieuwe figuren sets van de Duitse Wehrmacht.

Set 1, Saluerende Soldaten
Set 2, Appel
Set 3, MarcherendeSoldaten
Set 4, Marcheren In Uitrusting
Set 5, Marcheren Voor Inspectie
Set 6, Zittende Soldaten
Set 7, BMW R75

Kevin
Panzer-Shop.nl

Afbeelding

Afbeelding



Arjuna
Berichten: 147
Lid geworden op: 28 nov 2021 08:29

Re: Wehrmacht Figuren

Bericht door Arjuna »

Echt goede figuren , maar wat is de toegevoegde waarde van onderdrukkers in schaal .
Misschien de verkeerde plaats voor posting maar zijn er leden die indirect door deze onderdrukker zijn benadeelt

Arjuna


Digitalisering heeft niet altijd tot vooruitgang gezorgt !?
Gebruikersavatar

spoor65
Berichten: 4479
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
Locatie: de glimlach van twente

Re: Wehrmacht Figuren

Bericht door spoor65 »

Er worden zelfs locomotieven met de adelaar er op, aangeboden door de fabrikanten.

Er zijn complete musea die ook deze items uitdragen, gewoon omdat het nu eenmaal een deel van onze geschiedenis is.

waarom moeten we tegenwoordig ineens alles wat vroeger fout is gegaan, onderdrukken en weg werken uit ons geheugen, of niet meer benoemen op de manier waarop het niet klopte.

is het niet ook gewoon een leerschool van goed en kwaad.

Je kunt het kwaad willen verstoppen, maar die kwaad wil doen, zal zich daar niet door laten tegenhouden.

laten zien wat kwaad voor leed veroorzaakt, daar is niets mis mee, dat kan bewustwording alleen maar verstevigen.
bewustwording van dat we dat niet meer zouden willen meemaken.

gr. Freddy


Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5076
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Wehrmacht Figuren

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Arjuna schreef: 23 jun 2022 20:41 Echt goede figuren , maar wat is de toegevoegde waarde van onderdrukkers in schaal .
Misschien de verkeerde plaats voor posting maar zijn er leden die indirect door deze onderdrukker zijn benadeelt

Arjuna
Luister het is heel simpel 7(8)7 ; als Hilter geen oorlog was begonnen was mijn opa nooit naar europa gekomen om europa te bevrijden. Dan had hij m'n oma niet ontmoet, m'n pa niet gemaakt en was ik er ook niet geweest. Dan had je dus ook al mijn modelbouw werk moeten missen :ugeek: .

Positief denken is een kunst |:( , problemen zoeken schijnbaar ook |:( _o_ ..................of wel doe niet zo moeilijk geef mensen de kans te kopen wat ze willen kopen en te bouwen wat ze willen bouwen. Ook als het jou ding niet is moet iedereen kunnen en mogen bouwen wat hij/zij/x wil :ugeek: .

Ps; helaas heeft mijn opa net als vele wel z'n leven moeten geven voor onze vrijheid.

Ps2; goed bezig Kevin, vooral doorgaan :Thumb

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.

Arjuna
Berichten: 147
Lid geworden op: 28 nov 2021 08:29

Re: Wehrmacht Figuren

Bericht door Arjuna »

Je mag bouwen wat je wilt alleen .
Ik geef geen oordeel op een mens ,maar dit was zomaar een gedachte
Kan je wel eens hebben :-)
Ik snap alleen de fascinatie niet .

Geen discussie waard .

Arjuna


Digitalisering heeft niet altijd tot vooruitgang gezorgt !?

Zolderspoor
Berichten: 807
Lid geworden op: 20 mar 2011 23:05
Locatie: Zwolle

Re: Wehrmacht Figuren

Bericht door Zolderspoor »

Michiel,

Dat heb je uitstekend verwoordt!
Geschiedenis is historie dat ons iets leert. Zolang het geen verheerlijking is, is het een les voor heden en toekomst.

Arjuna, fascinatie hoef te niet te snappen.
De een kickt op voetbal, de ander op Max Verstappen. Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten.

Rob



Arjuna
Berichten: 147
Lid geworden op: 28 nov 2021 08:29

Re: Wehrmacht Figuren

Bericht door Arjuna »

Heren

Ik wilde er geen discussie punt van maken maar het laatste antwoord kon niet missen
Ik stel voor kan de panzer shop een mini Wilders en Baudet gaat maken zodat we de geschiedenis heden maken ,en voor plan ter Apel een tenten kamp.

Ik ga maar weer verder in de droom wereld van het modelspoor en hoop dan te denken dat het eens mag door dringen ,hoe je een stel fascisten als onderdeel van je hobby kan hebben
Of recht praten

Arjuna


Digitalisering heeft niet altijd tot vooruitgang gezorgt !?
Plaats reactie