Even voorstellen

Hoontje Creative World
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4627
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Even voorstellen

Bericht door Hoontje »

Hallo allemaal!

Welkom bij Hoontje's Creative World.
Vanaf 1-3-2020 bied ik mijn 3D producten aan middels een echt bedrijf, Hoontje's Creative World met KvK: 77386078 en BTW-ID: NL003187716B28

Doel van dit bedrijf is om niet gangbare (hulpverlenings)voertuigen en andere 3D geprinte artikelen in 1:160 op de markt te brengen. In het begin zal dat vooral Nederlands georienteerd materiaal zijn, máár de geprinte artikelen kunnen natuurlijk van allerlei decals en kleuren worden voorzien!

Alle artikelen worden door mijzelf ontworpen én geproduceerd. Het is dus geen 'shapeways' constructie zeg maar. Alles gebeurd in eigen beheer om de kosten en dus prijzen zo aantrekkelijk mogelijk te houden!

De artikelen worden ongeschilderd geleverd. In dit forum deel houd ik jullie op de hoogte van alle ontwikkelingen, nieuwe producten én kunnen jullie ideeën/aanvragen doen.

Benieuwd wat er al aangeboden wordt? Kijk dan op Hoontje.nl.
Uiteraard is er voor de facebookmensen ook een pagina: Facebook Like en deel deze pagina!

Verzenden gebeurt zowel met PostNL en DHL en de meeste bestellingen passen door de brievenbus! Scheelt veel in de verzending. Uiteraard wordt alles verzonden in stevige doosjes.

Laat vooral weten wat je van de website, webshop vind hieronder!

Groetjes,

Hoontje


Gebruikersavatar

RogerB
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 jan 2013 20:18
Locatie: Zuid-Limburg

Re: Even voorstellen

Bericht door RogerB »

Proficiat met je eigen bedrijfje!

Hoewel ik met mijn baan nog lang niet zover ben dat ik kan denken aan sceneryinvulleng, heb ik uit puur interesse toch een vraagje. Heb je lijst met bestandsextensies waaruit je kunt plotten?
(Ik heb beroepsmatig te maken met bouwkundige 3d modellen)


Groeten, Roger

Ik bouw aan Route du Vin / Weinstraße - periode VI - digitaal
(Alle advies is van harte welkom !!!!)
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator
Berichten: 4627
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Hoontje »

Hoi Roger,

Echt plotten vanuit een ander, reeds bestaande 3d tekening wordt lastig in de software die ik nu gebruik . Dat is een betaalde optie die ik nu niet aangezet heb. Dan ga ik namelijk in 1 maand failliet aan de abonnementskosten. Ik werk voornamelijk met Fusion 360 van Autodesk. Mogelijk vind je op hun website de gevraagde informatie. Want ik weet het niet zo goed welke bestanden wel bewerkbaar zijn.

Met vriendelijke groet,

Hoontje


Plaats reactie