3dPrint-N door Paul-P INTRODUCTIE - NS1600 onderkant

Gespoten kant en klaar 3D print onderdelen voor NS locs en treinstellen

Moderator: Paul_DMV

Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Paul_DMV
Kleinserie/Commercieel
Berichten: 681
Lid geworden op: 30 nov 2009 15:03

3dPrint-N door Paul-P INTRODUCTIE - NS1600 onderkant

Bericht door Paul_DMV »

Afgelopen tijd flink aan het 3d tekenen geweest en wil deze onderdelen ook beschikbaar maken voor verkoop.

Mijn 3d print werk komt niet te koop op shapeways maar alleen via mij, gespoten, kant en klaar om zelf aan te brengen.

Hier een paar foto's van de 1600 onderkant. Voor minitrix plug en play, bij Fleischmann moet je wel een deel wegfrezen.

Ook typhoon kasten voor op de flm locs en airco kasten zijn voor beide merken en worden alleen gespoten aangeleverd.

Prijslijst staat in een van de foto's.

Prijzen zijn per 2 als er 2 stuks op een loc of treinstel nodig zijn, anders per stuk.

Ik doe dit voor de hobby, niet om mijn brood er mee te verdienen, ik heb al een drukke baan, dus daar doe ik het niet voor. Wel om mijn printwerk voor iedereen toegankelijk te maken en de mislukte prints te bekostigen en vele uren tekenwerk. Voor de tijd die ik daarvoor inlever vraag ik deze vergoeding.

Ik ben geen postorderbedrijf dus verwacht niet binnen twee dagen je bestelling in huis. Soms duurt het een week of 2-3 voor er nieuwe voorraad is. Verzending per bubbelenvelop is 2-3 euro, per pakket 7,25.

Montage is ook mogelijk door treinen op te sturen daar voor is het onderste deel van het lijstje. Ik lever geen onbeschilderde versies voor minder, alles gaat in een keer door de spuiterij.

Let op, bij de Fleischmann 1600 moet je zelf behoorlijk wat van de metalen onderkant wegvrezen/Vijlen, bij minitrix is het slechts een kapje omwisselen.



Afbeelding



Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Kijk ook eens op:
http://www.facebook.com/3dprintN/

Wil je de bestellijst /catalogus van 3dprintN magneetkoppelingen mail naar:
contact.3dprintn@gmail.com

N-spoor in regio Delft? =>www.d-mv.nl of www.facebook.com/delftsemodelbouwvereniging
Plaats reactie