NOHAB diesellok van Lemke


Saraan
Berichten: 917
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:05
Locatie: Waterloo (België)

Re: NOHAB diesellok van Lemke

Bericht door Saraan »

Nu, langs de andere kant, het werken met ombouw kitjes om een model te supperen is natuurlijk ook leuk werk. Misschien dat fabrikanten daar dan meer aandacht aan kunnen besteden? :idea:


Michiel

... en dan is er nog Saraan: een modelbaanverslag...
Gebruikersavatar

Wesley
Berichten: 335
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:53

Re: NOHAB diesellok van Lemke

Bericht door Wesley »

apk schreef:de heren hebben het hier al wel eens eerder over gehad volgens mij, en de conclusie word toch dat je er niet uitkomt omdat je het beide van een ander standpunt bekijkt....
Makkelijke dooddoener, bovendien begrijp je de essentie van de discussie blijkbaar niet. Slaat als een tang op een varken...


Swiftly and with style !
Afbeelding
Gebruikersavatar

Rob Fongers
Berichten: 3445
Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
Locatie: Middelburg

Re: NOHAB diesellok van Lemke

Bericht door Rob Fongers »

Wesley schreef:
apk schreef:de heren hebben het hier al wel eens eerder over gehad volgens mij, en de conclusie word toch dat je er niet uitkomt omdat je het beide van een ander standpunt bekijkt....
Makkelijke dooddoener, bovendien begrijp je de essentie van de discussie blijkbaar niet. Slaat als een tang op een varken...
Ik begrijp jouw essentie dus ook niet. Waar gaat het over? Over eigen ideeën die hier geventileerd worden kom je ieder keer weer met een opmerking die m.i. nergens op slaat. Wil jij je gelijk, oke no problem ik slaap lekker verder.

Grtzz Rob


Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Gebruikersavatar

apk
Berichten: 267
Lid geworden op: 15 nov 2008 10:12
Locatie: Drenthe

Re: NOHAB diesellok van Lemke

Bericht door apk »

Laat maar. Ik hou me verder stil


Gr Albertjan.

WWW.KLIKHIERNIET.NET en ook niet zeuren als je het wel doet!!!!!
Gebruikersavatar

H@Ns
Forum-Eigenaar
Berichten: 2360
Lid geworden op: 17 dec 2007 10:12
Locatie: Lochem

Re: NOHAB diesellok van Lemke

Bericht door H@Ns »

Graag terug naar onderwerp.

Hans :D


http://www.freebit.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
http://www.n-spoorstore.nl N-Spoor treinen en accessoires
Gebruikersavatar

Wesley
Berichten: 335
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:53

Re: NOHAB diesellok van Lemke

Bericht door Wesley »

Sorry H@Ns, ik vind dat ik hier nog het recht heb om op te reageren, aangezien de aanval op mij collectief geopend is. Daarna wil ik met alle liefde terug naar het onderwerp.

Wat ik wil zeggen over of fabrikanten al dan niet incourante modellen zullen uitbrengen en of dat rendabel is, staat in eerdere berichten al vermeld en doet ook niet ter zake: ik leid uit zijn opmerkingen af dat Rick het in hoofdlijnen wel met mij eens is. Waar het mij om gaat, is dat ik in dat betoog bewust generaliseer. Dat is m.i. nuttig om het punt duidelijk te maken. Het is overduidelijk dat het gehele aanbod aan locomotieven uit veel meer bestaat dan alleen BR 185-en, en dat is maar goed ook. Ik heb de zaken wat overdreven voorgesteld om preciezer duidelijk te maken wat ik bedoel, en dat heb ik er nota bene nog bijgeschreven ook. Wat mij dan tegen de borst stuit (en Rob: dat heeft hoegenaamd NIETS te maken met gelijk willen hebben) is dat iemand - in dit geval Rick, maar het had evengoed een ander kunnen zijn - mij dan alsnog tegenwerpt dat ik generaliseer. Nogal wiedes, dat zeg ik net. Kunnen jullie dan allemaal niet lezen of ben ik zo onduidelijk? Als ik dan zeg dat ik dat flauw vind (en weer kunnen jullie niet lezen: ik zeg niet dat Rick ongelijk heeft, alleen dat hij het punt voorbijschiet), dan ben ik de gebeten hond omdat ik het niet zou kunnen hebben dat anderen een andere mening hebben. Wat ik niet kan hebben is dat mensen niet nadenken voordat ze wat opschrijven en niet goed lezen wat een ander bedoelt. En als dat laatste onduidelijk is, geven we blijkbaar met zijn allen de voorkeur aan de frontale aanval boven de vraag "wat bedoel je nu eigenlijk precies?".

En dan komen er zaken als dit voorbij:
apk schreef:Laat maar. Ik hou me verder stil
Dat kan ik nog enigszins waarderen, al heb ik liever dat mensen niet weglopen voor een discussie. Het is in ieder geval stukken beter dan deze:
R Fongers schreef:Ik begrijp jouw essentie dus ook niet. Waar gaat het over? Over eigen ideeën die hier geventileerd worden kom je ieder keer weer met een opmerking die m.i. nergens op slaat. Wil jij je gelijk, oke no problem ik slaap lekker verder.
Tja, dat mijn opmerkingen jouws inziens nergens op slaan, ligt dus aan het feit dat ook jij niet fatsoenlijk leest, maar meteen brult.

Slotopmerking: ik heb het wel een beetje gehad met die persoonlijke aanvallen hier. Ik zal NOOIT en plein public roepen dat iemand mij niet aanstaat, tenzij die persoon zelf al de modder mijn kant op heeft gesmeten. Maar dat schijnt op dit forum volkssport nummer één te zijn. Daarom hier voor één keer een uitzondering op mijn eigen principe: sorry, maar in dat soort bekrompen idioten heb ik dus geen zin. Vieren jullie je feestje maar lekker... mensen wegpesten is blijkbaar niet voorbehouden aan BNLS...


Swiftly and with style !
Afbeelding
Gebruikersavatar

H@Ns
Forum-Eigenaar
Berichten: 2360
Lid geworden op: 17 dec 2007 10:12
Locatie: Lochem

Re: NOHAB diesellok van Lemke

Bericht door H@Ns »

Ok, genoeg geweest.

Draadje gaat op slot.

Hans :(


http://www.freebit.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
http://www.n-spoorstore.nl N-Spoor treinen en accessoires
Gesloten